هر دو اهل شوآف/۶ امتیاز از دو بازی بگیر

ششصد و سی و ششمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هفتاد و نهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ویلموتس هم مثل استیماچ اهل شوآف بود" تیتر اصلی رسانه صدای سپاهان است که به صحبت های هادی عقیلی پیرامون وضعیت تیم ملی پرداخته است عقیلی ضمن تمجید از عملکرد کی روش، استیماچ و ویلتموس را با هم مقایسه کرده و هر دو را پوچ و خالی پنداشته است.

"و ناگهان تغییر ساعت دیدار سپاهان - شهرخودرو" عنوان دیگری از این رسانه است که به تغییر ناگهانی دیدار سپاهان شهرخودرو پرداخته است پیش تر اعلام شده بود که این دو تیم در ساعت ۱۷ روز دوشنبه باید به مصاف یکدیگر می‌رفتند.

" حتما این ماجراها حکمتی دارد " عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت های نقی زاده بازیکن سپاهان دارد، نقی زاده که از ابتدای فصل تا کنون دچار مصدومیت های گوناگون شده است، مصدومیت های پیاپی خود را دارای حکمتی دانسته است!

در پایان بررسی تیتر های صدای سپاهان، اطلاعیه ای در باب تغییر ساعت ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان آمده است که با هم می‌خوانیم :

هواداران و همراهان ویژه برنامه های فوتبال به وقت اصفهان

با توجه به تغییر ساعت برگزاری دیدار تیم های سپاهان-شهرخودرو، پنجاهمین ویژه برنامه و جشن آذرماه فوتبال به وقت اصفهان، از ساعت ۱۳:۳۰دوشنبه ۱۸ آذرماه در سالن همایش های باغ تجربه(حکمت) برگزار و در ادامه با پخش دیدار  دو تیم همراهتان خواهیم بود.

" ماموریت دشوار سرمربی" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به وضعیت پیچیده منصوریان در ذوب آهن دارد.

" ۶ امتیاز از دو بازی لازم است " عنوان دیگری از این روزنامه است که نیمکت لرزان ذوبی ها و شروط مدیران ذوب آهن برای ماندن منصوریان اشاره دارد که با هم مطلبی در این رابطه را میخوانیم :

مدیران باشگاه ذوب‌آهن پس از اینکه علیرضا منصوریان نتوانست تا پایان هفته دهم لیگ برتر انتظارات باشگاه و هواداران را برآورده کند، با گذاشتن شروطی تصمیم گرفتند این مربی را در سمت خود ابقا کنند و به او تا نیم‌فصل فرصت جبران بدهند. باشگاه ذوب‌آهن در آن زمان برای منصوریان شرط گذاشت که از ۵ بازی پیش‌رو این تیم در لیگ برتر او باید حداقل ۱۰ امتیاز کسب کند. از این ۵ بازی تا الان ذوب‌آهن ۳ بازی را پشت سر گذاشته است. تیم منصوریان در این ۳ بازی به ترتیب مقابل تیم فولاد به برتری رسید، مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد و مقابل پرسپولیس هم شکست خورد. به این ترتیب منصوریان از ۱۰ امتیازی که باید می‌گرفت تا الان ۴ امتیاز کسب کرده است. با این وضعیت سرمربی ذوب‌آهن طبق توافقی که داشته، باید در ۲ بازی بعدی خود به برتری برسد تا به حداقل امتیاز تعیین شده برسد چراکه در غیر اینصورت باید غزل خداحافظی را بخواند. حالا منصوریان ۲ بازی سرنوشت‌ساز پیش روی خود دارد. ذوب‌آهن به ترتیب در هفته‌های چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر باید به مصاف تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان برود. دیدارهایی که می‌توانند تکلیف نهایی این مربی را مشخص کنند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی برای منصوریان رخ می‌دهد

"کار ذوب آهن سخت شده است" تیتر دیگری از این روزنامه است که به صحبت های حمید بابایی گلر پیشکسوت ذوبی ها اشاره دارد وی معتقد است که ادامه مسیر برای ذوب آهن دشوار شده است اما این تیم میتواند از این بحران به سلامت گذر کند.

" به خاطر منصوریان این دو بازی را ببرید " عنوان پایانی این روزنامه است.

کد خبر 400117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.