روزهای سخت فرا رسیده است

سیصد و چهل و هشتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "چمن نقش جهان را با سایر استادیوم های ایران مقایسه کنید " عنوان نخست رسانه فوتبال به وقت اصفهان است که به صحبت های تابش مدیرعامل سپاهان پیرامون چمن ورزشگاه نقش جهان و  همینطور چمن  ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پرداخته است. تابش ضمن انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه وطنی عنوان کرده وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان با وجود مشکلاتی که دارد از اکثر ورزشگاه های  ایران مطلوب تر است.

"روزهای سخت فرا رسیده است " عنوان دیگری از رسانه فوتبال به وقت اصفهان است که به شرایط سپاهان در جدول رقابت ها پرداخته. سپاهان در پنج بازی گذشته موفق به کسب یک پیروزی برابر تراکتور و چهار تساوی برابر استقلال، پارس، نساجی و سایپا شده است که این روند نزولی باعث شد در پایان بازی با نساجی صدر جدول را از دست بدهند و حالا باید هر طور شده شهر خودرو را شکست دهند.

" ۶ امتیاز از دو بازی لازم است " عنوان پایانی این رسانه است که به بررسی شرایط نیمکت لرزان ذوبی ها پرداخته است. پیش از این منصوریان به مدیران ذوب آهن قول داده بود که از پنج بازی باقی مانده تا نیم فصل، ده امتیاز کسب کند اما پس از گذشت سه بازی، این تیم موفق به جمع آوری ۴ امتیاز شد باید دید منصوریان در دو بازی آینده میتواند شش امتیاز کسب کند یا باید با ذوب آهن وداع کند.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 400114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.