۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
انعکاسی از طبیعت در هرمس

ساده‌ترین مواد طبیعت در "انعکاس" دست در دست هم داده اند تا در چیدمانی زیبا آثاری خیره کننده خلق کنند و تصاویری زیبا به نمایش بگذارند.

سحر غلامپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایشگاه انعکاس اظهار کرد: هنر محیطی شاخه‌های مختلفی دارد، اما چیزی که در آن بسیار پررنگ می‌شود متریال هایی است که هنرمند از طبیعت می‌گیرد.

این هنرمند ادامه داد: در آثاری که برای نمایشگاه انعکاس خلق کردم از موادی که در هر محیطی بوده استفاده شد ممکن است این مواد در جاهای مختلفی مانند کویر خارا یا روستاهای خارج شهر و یا پارک‌های داخل شهر بوده باشد.

وی افزود: از موادی که در محیط بود چیدمان‌ها را انجام دادم و انعکاسی که این چیدمان می‌دهد برای هر مخاطبی ممکن است یک برداشت متفاوت را به وجود آورد.

غلامپور با اشاره به تأثیر برگزاری نمایشگاه در شناساندن هنر به مخاطب، گفت: بسیاری مخاطبان با هنر محیطی آشنا نبودند و وقتی داخل نمایشگاه می‌آمدند با این فکر که نمایشگاه نقاشی است آمدند، اما آثار را که دیدند خیلی به این هنر جذب شدند.

این هنرمند خاطرنشان کرد: هنر محیطی یک هنر پست مدرن است و من نمی‌توانم راجع به آثار توضیحات زیادی ارائه کنم بلکه مخاطب باید از این نمایشگاه دریافت شخصی خود را داشته باشد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه "انعکاس" تا ۲۱ آذر ماه در گالری هرمس واقع در اصفهان، میدان انقلاب، اول خیابان کمال اسماعیل، کوچه گلخانه، بن بست گلخانه، پلاک ٢۴ میزبان علاقه مندان به هنر است.

کد خبر 400113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.