تدوام بارش‌ها در نواحی غربی و جنوب اصفهان/هوا ۸ درجه سردتر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به خروج تدریجی سامانه بارشی از استان، گفت: بارش برف و باران، مه آلودگی و وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در بیشتر مناطق به ویژه نواحی جنوبی و غربی استان ادامه دارد.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خروج تدریجی سامانه بارشی از استان، اظهار کرد: بارش برف و باران، مه آلودگی و وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز _یکشنبه_ در بیشتر مناطق به ویژه نواحی جنوبی و غربی استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دماd هوا در بیشتر شهرهای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین چهار تا هشت درجه کاهش خواهد داشت، افزود: چوپانان با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا صبح فردا به صفر درجه سانتی‌گراد می رسد.

عزتیان با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از فریدونشهر با میانگین ۲۵.۹ میلی‌متر ( ۱۸سانتی‌متر ارتفاع برف)، چادگان با میانگین ۱۸.۶ میلی‌متر ( شش سانتی‌متر برف)، سمیرم  با میانگین ۱۴.۸ میلی‌متر، بویین میاندشت با میانگین ۱۳.۴ میلی‌متر، داران با میانگین ۱۲ میلی‌متر ( ۱۰ سانتی‌متر برف)، خوانسار ۸.۹ میلی‌متر بارش ( شش سانتی‌متر برف)، علویجه با میانگین ۷.۱ میلی‌متر، میمه با میانگین ۶.۵ میلی‌متر و گلپایگان با میانگین ۵.۹ میلی‌متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ورزنه بارندگی نداشته است، افزود: میانگین بارش شب گذشته در کلانشهر اصفهان ۱.۳ میلی‌متر بود.

کد خبر 400111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.