تعطیلی لیگ آسیب زننده است/ باید با شرایط کنار بیایم

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: بر طبق قانون تیم ملی در اولویت است و ما زمانی که برنامه ای برای تیم ملی داریم مجبور هستیم که با آن همکاری کنیم و با شرایط کنار بیاییم.

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دومین دیدار خود در چهارچوب رقابت های سوپر لیگ والیبال بانوان را در مقابل تیم افق قم برگزار کردیم؛ بازی کاملاً یک طرفه بود. افق قم به تازگی وارد سوپر لیگ شده است و از بازیکنان خیلی خوبی استفاده می‌کند ولی نیاز به هماهنگی بیشتر دارند که مطمناً این موضوع زمانبر است. توانستیم امتیاز خوبی از افق قم بگیریم و از این بابت خوشحال هستم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه حضور تیم ملی والیبال بانوان ایران در مسابقات زیر گروه المپیک یک امتیاز ویژه برای آن می باشد، گفت: استفاده از بازیکنان جوان در مسابقات تایلند فرصت محک خوردن را در مسابقاتی که نتیجه اش از قبل برای ما مشخص است، ایجاد می‌کند.

هدف چیست؟

صادقی با تاکید بر اینکه برای حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک استرس نداریم، تصریح کرد: ممکن است نتایج برای ما خیلی رضایتبخش نباشد، ما باید ببینیم که هدف و سیاست فدراسیون در این راستا چه خواهد بود. آیا فقط قرار است بازیکنان جوان محک بخورند و یا اینکه با امتیاز بهتری در مسابقات حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی لیگ برای تمام تیم های حاضر آسیب زننده خواهد بود، ادامه داد: بر طبق قانون تیم ملی در اولویت است و ما زمانی که برنامه ای برای تیم ملی داریم مجبور هستیم با آن همکاری کنیم و با شرایط کنار بیاییم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه جلسه ای با سرمربیان برای تصمیم گیری در ارتباط با تعطیلی برگزار نشده است، ادامه داد: با توجه به اینکه زمان کوتاهی برای اعزام تیم ملی والیبال وجود دارد، در این وهله تصمیم دیگری جز تعطیلی لیگ نمی شد گرفت، شاید به این دلیل جلسه ای برگزار نگردید. از لحاظ احترام گذاشتن به باشگاها بهتر بود که جلسه برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 400078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.