واگذاری دو مجموعه ورزشی به سرخابی‌ها

معاون وزیر ورزش گفت: صورتجلسه واگذاری و انتقال قطعی دو مجموعه مرغوبکار و درفشی‌فر با امضای مدیران عامل دو باشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تهیه و برای اجرا به دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال ابلاغ گردید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، جمشید تقی زاده معاون وزیر با اعلام ادامه مستمر و منظم جلسات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: دو جلسه با محوریت ریاست سازمان خصوصی سازی، مسئولان مالی و ذی حسابان و کارشناسان بورس و مدیران وزارتخانه در محل سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوع مهم این دو باشگاه تعیین دقیق دارایی ها و شفافیت کامل در میزان بدهی و مطالبات آنها است. بر این اساس مقرر شد صورتجلسه واگذاری و انتقال قطعی دو مجموعه مرغوبکار و درفشی فر با امضای مدیران عامل دو باشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تهیه و برای اجرا به دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال ابلاغ گردد.

تقی زاده گفت: مکاتبه ای هم با حوزه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و همینطور فدراسیون فوتبال به منظور حل و فصل بدهی ها و مطالبات استقلال و پرسپولیس از سازمان لیگ فوتبال و همینطور تعیین تکلیف و استقلال ساختمان های مرکزی این  دو شرکت بعنوان بخشی از دارایی های آنها انجام خواهد شد.

کد خبر 400075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.