احداث چاه‌های جذبی غرب کشور برای نخستین‌بار در کرمانشاه

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه از کمک و کارآیی چاه‌های جذبی احداث شده در سطح شهر برای دفع و کنترل آب‌های سطحی خبر داد.

خسرو عیساییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حجم بالای بارش اخیر در مدت زمان کوتاه، اظهار کرد: با مدیریت شهردار کرمانشاه، چند چاه جذبی برای نخستین‌بار در غرب کشور در سطح شهر کرمانشاه احداث شد که در بارش اخیر با کمک آن‌ها توانستیم آب‌های سطحی برخی مناطق را کنترل و دفع کنیم.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته نیز برای دفع آب‌های سطحی با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم که در این دوره از مدیریت شهری روند خوبی برای حل این مشکلات در پیش گرفته شد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با پیش‌بینی سازمان هواشناسی نیروهای خدماتی در سطح مناطق به حالت آماده‌باش درآمدند؛ کانال‌های سطح شهر نیز لایروبی و برگ‌ها پاکسازی شد.

عیساییان با تاکید بر لزوم ارتباط شهروندان با شهرداری، افزود: شهروندان در ایام بارش برف و باران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری برای اعلام مشکلات محله و منطقه خود ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: هشت سایت اصلی برف‌روبی در سطح شهر تعبیه و سعی شده در نزدیکی تمام مسیرهای شیبدار سطح شهر سایت‌های موقت جهت برف‌روبی سریع احداث شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه از شهروندان درخواست کرد تا در ایام بارش باران و برف از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در صورت ضرورت تردد اقدامات ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 400065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.