جبران خسارت ۶ میلیارد تومانی ناآرامی‌ها در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در ناآرامی‌های اخیر به دلیل افزایش نرخ بنزین، شش میلیارد تومان به اموال شهرداری منطقه ۱۰ خسارت وارد شده که تاکنون بخش زیادی از آن جبران شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تمام تقاطع‌های سطح منطقه ۱۰ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به صورت موقت راه‌اندازی شده و  تکمیل نهایی آن مستلزم خرید تجهیزات هوشمند بوده که پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد گاردریل‌های آسیب دیده سطح منطقه تعمیر شده است، افزود: پس از ناآرامی‌ها تابلوهای آسیب دیده جمع آوری و حدود ۲۰درصد تابلوهای ضروری تاکنون رفع عیب و نصب شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اصلاح نرده‌های آسیب دیده سطح منطقه خبرداد و تصریح کرد: نصب شیشه‌های ایستگاه‌های بی‌آرتی و دوربین‌های نظارت تصویری در حال پیگیری است و برای نصب دوربین‌ها  ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تعمیر و ایمن سازی ساختمان اداری و نصب درب ضد سرقت و ضد حریق اتاق‌های سرور سطح منطقه ۱۳۰ میلیون ریال هزینه دارد، گفت: اصلاح و ترمیم پیاده‌روهای مقابل بانک شهر و بانک سپه شیخ طوسی، جمع‌آوری پایه‌های نورپردازی ابتدای پل تمدن(سمت سردار خزایی)، اصلاح و ترمیم کابل‌کشی نورپردازی زیرگذر جی، بهینه‌سازی تابلو برق زیرگذر پل تمدن، اصلاح و ترمیم چوب نیمکت‌های پارک پروین، نصب سطل زباله دوقلو میدان آذرانی از دیگر اقدامات انجام شده پس از خسارات ناآرامی‌های اخیر بوده است.

شهبازی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به اصلاح و تعمیر کابل زیرگذر میدان احمدآباد، تعویض تابلوهای شش ضلعی خسارت دیده خیابان‌های منطقه، رنگ‌آمیزی تابلوهای آسیب‌دیده خیابان‌ها و معابر منطقه، جمع‌آوری المان‌های زیرگذر پل تمدن، هرس درختانی که طعمه حریق شده بود، جمع‌آوری نخاله‌ها و ضایعات بجا مانده از آتش‌سوزی‌های سطح منطقه، نظافت و شستشوی معابر  و استقرار نیروهای گشتی کنترل و نظارت در ساختمان شهرداری منطقه ۱۰ اشاره کرد.

کد خبر 400055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.