قهرنشینی/این زوج فروشی نیست

اعتراض استراماچونی به پرداخت نشدن مطالباتش به سبک ایتالیایی و تمرین ندادن تیم، سئوال و خبر داغ این روزهای رسانه‌هاست اعتراضی که دومین بار است اتفاق می‌افتد جدی نیز به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرین ندادن استقلال توسط استراماجونی به دلیل مسائل مالی، برکناری دنیزلی از سرمربیگری تراکتور و حواشی دنباله دار تیم ملی در خصوص سرمربی گذشته و آینده آن مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۷ آذر- بود.

"خبرورزشی" با عنوان "قهرنشینی" از تمرین ندادن بازیکنان استقلال توسط استرا به دلیل مسائل مالی نوشت، اعتراضی ایتالیایی که رسانه‌ها کشور استرا نیز به آن واکنش نشان دادند و برخی این اعتراض را پایان راه استرا-استقلال دانستند.

در چند هفته گذشته و پس از درخشش زوج قائدی-دیاباته اخبار و شایعاتی مبنی بر رفتن یکی از این دو بازیکن انتشار یافت اخباری که "ایران ورزشی" با عنوان "این زوج فروشی نیست" از طرف مدیران استقلال آنها را تکذیب کرد.

"مگر بمب اتم می‌سازند که می‌گویند قرارداد محرمانه" است عنوان اول "گل" در خصوص اظهارات انتقادی هاشمی طبا است، اظهاراتی که نقد اول رسانه‌ها، مردم و مسئولین به قرارداد مارک ویلموتس است.

قبل از فسخ قرارداد ایران با ویلموتس نام اولی که در اطراف فدراسیون و در رسانه‌ها دیده و شنیده شد برانکو ایوانکوویچ بود سرمربی که خیلی آن را جایگزین قطعی ویلموتس می‌دانستند اما حال "هدف" با عنوان "هیچ چیز غیر ممکن نیست" از قول برانکو و با گذاشتن عکس دنیزلی سرمربی اخراجی تراکتور از احتمال اتفاقی غیر منتظره در نیمکت تبریزی‌ها نوشت.

"ابرار ورزشی" با عنوان "از نظر روحی خیلی خسته بودم" از اظهارات مصطفی دنیزلی بعد از فسخ با تراکتور نوشت نیمکتی که فعلا مدعی ندارد و علی دایی نیز مسئولیت آن را رد کرده است.

"پیروزی" با عنوان "پرنده خوشبختی" از درخشش‌های دروازبان دوم پرسپولیس در مصاف با ذوب آهن نوشت درخشش‌هایی که نام رادو را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت.

کد خبر 400048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.