اجرای طرح نظارت هوشمند و مکانیزه تخلفات شهری در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک طرح نظارت هوشمند و مکانیزه تخلفات شهری در اصفهان اجرا می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با اجرای طرح نظارت هوشمند و مکانیزه تخلفات شهری در آینده تمام گشت‌های مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری به تبلت مجهز شده و موارد بررسی شده به صورت هوشمند و مکان‌مند پیگیری شود.

وی افزود: اجرای این طرح به صورت ویژه در کنترل ساخت و سازها کاربرد خواهد داشت به طوری که تمام موارد و تخلف‌هایی که در  ساخت و سازها یا تغییر کاربری‌ها صورت می‌گیرد، بر اساس داده‌های برنامه «سرای هشت» که در تبلت همراه نیروهای این مدیریت در واحدهای و نظارت بارگذاری شده، شناسایی و پرونده مربوطه تشکیل و مورد رسیدگی قرارخواهد گرفت.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای طرح نظارت هوشمند و مکانیزه تخلفات شهری می‌تواند در سرعت عمل و پیشگیری از تخلف بسیار تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم شهر یک موجود زنده است و هرچه پیش رویم تخلفات در آن گسترده‌تر می شود، از این رو باید با روش‌های جدید از  تکنولوژی های روز دنیا برای پیشگیری از تخلف استفاده کنیم.

محمدحسینی با بیان اینکه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با توجه به وظایفی که بر عهده دارد در طول ماه‌های مختلف سال و به صورت ۲۴ ساعته مسائل مربوط به انضباط و تخلفات شهری را در سطح شهر رصد و پیگیری می‌کند، افزود: شهروندان با مشارکت خود به عنوان ضابطان اجرای قانون می‌توانند در کاهش تخلفات شهری موثر باشند، از این رو برای افزایش مشارکت آنها برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

وی تاکید کرد:  شهروندان با مشارکت خود به عنوان ضابطان اجرای قانون می‌توانند در کاهش تخلفات شهری موثر باشند، از این رو برای افزایش مشارکت آنها برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

کد خبر 400046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.