بالای ۱۶۰۰ داوطلب در  هلال احمر دهاقان فعالیت دارند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان گفت: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و ۶۵۱ نفر از افراد بالای ۲۹ سال شهرستان به صورت داوطلبانه در این جمعیت فعالیت می کنند.

داریوش بهرامی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان با اشاره به فعالیت های اعضا در کانون های جمعیت هلال احمر اظهار کرد: عضویت در این جمعیت و شرکت در طرح های آموزشی، فرهنگی و امدادی در سطوح مختلف سنی روند افزایشی داشته است.

وی از فعالیت ۷۰ نفر طلبه خواهر و برادر در کانون طلاب هلال احمر دهاقان خبر داد و گفت : با توجه به رسالت طلاب در اشاعه فرهنگ اسلامی، برنامه های مختلف مناسبتی، مذهبی و آموزشی مختلفی در این کانون اجرا می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان با اشاره به ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشر دوستی تصریح کرد : از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴ طرح محرومیت زدایی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال به نفع نیازمندان و محرومین انجام شده است.

بهرامی گفت : ۱۷۰ میلیون ریال به علاوه کمک های غیر نقدی به ارزش تقریبی یکصد و ۲۰ میلیارد ریال با کمک مردم و خیرین شهرستان جمع آوری و جهت کمک به افراد مناطق محروم و سیل زدگان مناطق غرب کشور ارسال شده است.

وی در خصوص امکانات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر دهاقان گفت: به همت خیرین یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش یکصد میلیون ریال خریداری و به این جمعیت جهت استفاده نیازمندان اهدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان با اشاره به اجرای طرح التیام (جذب حامی برای بیماران نیازمند) گفت: در حال حاضر ۳۰ حامی در این طرح شرکت دارند.

بهرامی افزود : وجود خانه هلال در روستاها، مساجد و ادارات از دیگر اقدامات این جمعیت است که در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های جمعیت مشارکت می‌کنند.

کد خبر 400039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.