داده‌های سامانه شفافیت را تحلیل کنید، جایزه بگیرید+جزئیات

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران از علاقه‌مندان خواست با تحلیل و بصری‌سازی داده‌های سامانه شفافیت، مدیریت شهری را در مبارزه با فساد کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهاره آروین در صفحه توئیتر خود نوشت: تهران به روایت شفاف عنوان مسابقه‌ای است که شهرداری تهران با موضوع تحلیل داده‌های وبسایت شفاف برگزار می‌کند. از همه علاقمندان و متخصصان دعوت می‌کنم با تحلیل و بصری‌سازی این داده‌ها شورا و شهرداری را در کشف مسائل و راه‌حل‌های سیاست‌گذارانه و اجرایی یاری دهند.

گفتنی است مسابقه "تهران به روایت شفاف" با هدف جلب مشارکت شهروندان در حل مسائل شهری و کمک به تکمیل چرخه شفافیت با موضوع ارائه راهکارهای علمی برای بهبود سیاست گذاری، تشخیص رویه های ناکارآمد و فسادآور، ارائه روایتی قابل فهم از داده های طویل و پیچیده، ارزیابی تطابق عملکرد با برنامه‌ها و هرگونه تحلیل داده محور در حوزه مدیریت شهری بر مبنای داده های منتشر شده در سامانه شفافیت به نشانی Shafaf.tehran.ir برگزار می‌شود.

به برگزیدگان مسابقه جوایز نقدی از جمله جایزه تیم اول هفت میلیون تومان، جایزه تیم دوم پنج میلیون تومان و جایزه تیم سوم سه میلیون تومان و غیرنقدی انتشار سه اثر اول برگزیده هیات داوران در هر بخش در ویژه‌نامه همایش "تجربه شفافیت" اختصاص می‌یابد.

همچنین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر و اعلام برگزیدگان ۲۳ دیماه امسال اعلام شده است.

کد خبر 400036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.