قالیباف پاسخگوی بلایی باشد که بر سر تهران آورد

عضو شورای شهر تهران در واکنش به نامزدی محمدباقر قالیباف برای نمایندگی مجلس، از وی خواست در رابطه با عملکردش در شهرداری تهران پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری پس از انتشار خبر ثبت‌نام قالیباف برای نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در صفحه توئیتر خود نوشت: نامزدی آقای قالیباف در انتخابات مجلس فرصت خوبی‌ست تا شاید دربرابر افکار عمومی پاسخگو باشد.

وی افزود: از ایشان می‌خواهم از بلایی که در دوران شهرداری‌اش برسر تهران آورده بگوید؛ از بدهی هزاران میلیاردی شهرداری، فروش تراکم به‌خصوص در منطقه۲۲، اقدامات قائم‌مقام‌اش، استخدام‌های بی‌رویه و ...

گفتنی است قالیباف با سابقه ۱۲ سال حضور در راس شهرداری تهران، درحالی برای نامزدی در انتخابات مجلس ثبت نام کرد که بارها عملکرد وی مورد انتقاد اعضای شورای پنجم شهر تهران قرار گرفته است.

درپی یکی از این انتقادات، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با شکایت قالیباف به اتهام توهین و نشر اکاذیب محکوم شد.

کد خبر 400034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    1 0
    محکوم شدن آقای میرلوحی ثابت کرد که این اتهامات واهی است و صرفا برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف مدیریت جدید شهرداری تهران بر علیه دکتر قالیباف مطرح شده است و دکتر قالیباف بارها به آن به طور مستدل پاسخ داده است، ظاهرا محکوم شدن آقای میرلوحی ، باعث نشده سایر اعضای شورای شهر تهران عبرت بگیرند و از اتهام پراکنی بی اساس دست بردارند.
  • خیری IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    0 0
    چرا دستپاچه شده اید