کدام تاکسی ها تسهیلات نوسازی دریافت می کنند؟

سرپرست معاونت فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که پیامک نوسازی برای رانندگان تاکسی های مدل ۸۷ به قبل ارسال شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علی محتشمی پور در مورد سن تاکسی هایی که مشمول دریافت تسهیلات نوسازی می‌شوند، اظهار کرد: در گذشته براساس اولویت بندی، نوسازی تاکسی‌های فرسوده انجام می‌شد؛ اما با ارائه تسهیلات جدید نوسازی که از هفته گذشته برای تاکسیرانان مشخص شد، تمامی تاکسی‌های فرسوده ۸۷ به پایین می‌توانند نسبت به نوسازی تاکسی خود اقدام کنند.

محتشمی پور با بیان اینکه پیامک نوسازی برای تمامی رانندگان تاکسی مدل ۸۷ به پایین  ارسال شده تا در صورت تمایل به اخذ تسهیلات ۵۰ میلیونی اقدام کنند، تصریح کرد: اگر تاکسیرانی این پیامک را دریافت نکرده اما خواهان نوسازی تاکسی خود است می‌توانند با در دست داشتن سند مالکیت تاکسی و پروانه معتبر به دفاتر هماهنگی امور تاکسیرانی مراجعه کنند.

سرپرست معاونت فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: پس از ثبت درخواست راننده برای دریافت تسهیلات نوسازی، کارشناسان نسبت به بررسی مدارک و صدور معرفی نامه به صندوق کارآفرینی امید اقدام می کنند که بر همین اساس رانندگان می‌توانند  برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۵۰میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد ۵ ساله اقدام کنند.

کد خبر 400004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.