سند محله تا یک سالگی دفاتر تسهیل‌گری تدوین شود

رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد خواستار تهیه سند محله برای هر کدام از دفاتر تسهیل‌گری حداکثر تا زمان یک سالگی آن شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، رمضانعلی فیضی در حاشیه نشست ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد، اظهارکرد: امیدواریم با هم‌افزایی بین بخشی و همچنین مشارکت مردم و ساکنان محلات هدف بازآفرینی اقدامات خوبی در حوزه بارآفرینی به وقوع بپیوندد و پروژه های ضروری و دارای اهمیتی تعریف و اجرا شود.

وی با تاکید بر لزوم نشان دادن تغییر به مردم با رویکرد تسهیل‌گری افزود: افزایش مشارکت شهروندان و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط با بازآفرینی به همراه شهرداری مشهد می‌تواند در این زمینه اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزند.

رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به برگزاری ادواری جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد اضافه کرد: این جلسه از این حیث که ضوابط و مقررات موجود را برای آشنایی هرچه بیشتر دستگاه‌های مرتبط با حوزه بازآفرینی در اختیار آنها گذاشت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی متذکر شد: در صورت این که جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد به صورت منظم برگزار شود، شاهد اتفاقات و رخدادهای بسیار خوبی در حوزه تهسیل گری در این شهرستان خواهیم بود.

فیضی همچنین درباره بودجه و اعتبارات ملی دستگاه های مختلف برای کمک به مقوله بازآفرینی خاطرنشان کرد: سازمان بازآفرینی لیستی را تهیه کرده و بنا است در اختیار دستگاه‌‎های مرتبط قرار گیرد تا دستگاه‌ها با رصد اعتبارات موجود در راستای تحقق آن گام بردارند.

وی تاکید کرد: گاهی تامین بودجه‌های دولتی برای دستگاه‌ها سخت است و هم‌افزایی بین بخشی و حضور مردم می‌تواند، کارهای مختلف در زمینه اجرای یک پروژه را تسهیل کند.

کد خبر 399987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.