هیچ عقل سلیمی موافق افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی نیست

شهردار تهران با ناصحیح خواندن خبر صندلی فروشی اتوبوس‌های پایتخت گفت: در این شرایط سخت هیچ عقل سلیمی موافق افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی و فروش صندلی‌های اتوبوس نیست و به آن سمت نمی‌رود.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی روز شنبه در آیین بهره برداری از فاز نخست بزرگراه ۷۶ متری شهید کاظم نجفی رستگار در جمع خبرنگاران در خصوص فروش صندلی‌های اتوبوس‌ها نیز اظهار کرد: اصل خبر صحیح نبود و در توئیتی که منتشر کردم توضیحات لازم را دادم.

وی ادامه داد: خبری که منتشر شده بود در حاشیه یکی از نمایشگاه‌ها بود که اگر میزان ظرفیت استفاده از اتوبوس افزایش پیدا کند، می‌توانیم این طرح را نیز اجرایی کنیم.

شهردار تهران با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین و توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت گفت: دراین خصوص قرار بود جلسه ای با دولتمردان داشته باشیم و دولت نیز پیگیر است که از طریق تعمیر، بازسازی و ورود اتوبوس‌های جدید اقدامات لازم انجام شود.

وی اظهار امیدواری کرد: تا هفته آینده در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

شهردار تهران در خصوص افتتاح پروژه رستگار نیز گفت: امروز فاز اول بزرگراه ۷۶ متری نجفی رستگار افتتاح شد و با بهره برداری از این پروژه یکی از مسیرهای ارتباطی مهم جنوب شرقی تهران گشایش یافت.

وی ادامه داد: مسافرانی که از جنوب به شرق تهران و جاده امام رضا(ع) می‌روند دیگر نیاز نیست که از مسیرهای مسکونی طی مسافت کنند و با افتتاح این پروژه آرامشی در محله مشیریه ایجاد شد.

تمرکز شهرداری بر پروژه های محله محور

حناچی در خصوص افتتاح پروژه‌های جدید در تهران نیز گفت: پروژه ها با توجه به محدودیت منابع اولویت‌بندی شده‌اند و تا آخر امسال پروژه گیشا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از پروژه‌های بزرگ پایتخت به زودی به پایان می‌رسد و پروژه‌های جدید تهران نیز عمدتا در مقیاس محلی است.

شهردار تهران تاکید کرد: توسعه قلمرو عمومی از شعارهای ما بود که اعتباراتی نیز در سال ۹۹ برای آن اختصاص دادیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 399982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.