اجرای پروژه تثبیت نیوجرسی در برخی از معابر قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور ایجاد دسترسی‌های جدید و همچنین برخی از محدودیت‌ها، پروژه تثبیت نیوجرسی در برخی از خیابان‌ها اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری با اشاره به اینکه تثبیت نیوجرسی، یکی از راهکارهای ایجاد دسترسی‌های جدید و یا محدودیت در معابر سطح شهر است، اظهار کرد: تثبیت نیوجرسی این امکان را فراهم می‌کند که در صورت لزوم بتوان دسترسی‌ها و محدودیت‌ها را با توجه به شرایط ترافیکی شهر تغییر داد تا شاهد بروز کمترین مشکل در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهر باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، افزود: در این راستا با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده پروژه تثبیت نیوجرسی در خیابان‌های فلسطین، توحید، چهارراه شهدا و ... اجرا شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه در معابر مذکور شاهد کاهش بار ترافیکی معابر و تسهیل در تردد خودروها بوده و به تبع آن از مزایای کاهش بار ترافیکی معابر که شامل کاهش مصرف سوخت، کاهش مدت زمان سفر درون‌شهری و کاهش آلودگی هوا است، بهره‌مند می‌شویم.

وی گفت: از سوی دیگر در صورت لزوم می‌توان بدون صرف هزینه‌های سنگین و فقط با جابه‌جایی نیوجرسی نسبت به ایجاد تغییر در این معابر اقدام کرد.

کد خبر 399977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.