بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۹شهرداری‌های کشور ابلاغ شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۹شهرداری‌ها به استانداری‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود نصرتی با بیان این مطلب اظهار کرد: بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری‌های کشور در اجرای مفاد ماده (۲۵) آیین نامه مالی شهرداری‌ها و وظایف محوله به وزارت کشور، پس از جمع بندی نظرات ارسال شده و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با جمعی از معاونان عمرانی و مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها، شهرداران، معاونان برنامه‌ریزی شهرداری‌های کشور و سایر کارشناسان مرتبط با موضوع و برای اجرا توسط شهرداری‌های سراسر کشور به استانداری ها ابلاغ شد.

وی افزود: در این بخشنامه علاوه بر موضوعات اساسی و قوانین مرتبط، براجرای بودجه بر مبنای دستورالعمل ابلاغی شماره (۱۹۱۷۱۰) مورخ (۹۷.۱۰.۱۷)  وزیر محترم کشور واصلاحات بعدی آن، ‌دستورالعمل خزانه داری، دستورالعمل تنخواه گردان، دستورالعمل تحریر دفاتر وسایر دستورالعملهای ابلاغی تاکید شده است. 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها و فرمانداران موظف هستند نسبت بر حسن اجرای بخشنامه مذکور اقدام نمایند.

کد خبر 399958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.