خواهرخواندگی "دارالعباد" و "دارالمومنین"

در این بسته خبری از فعالیت هفت هزار سرویس مدرسه در قم تا طرح تشویقی برای وانت بارهای بنزینی در اصفهان و خسارت ۲۵۰ میلیارد ریالی به بازاچه خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آماده باش اکیپ‌های شهرداری ارومیه برای رفع آبگرفتگی معابر

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: شهرداری برای مقابله با آب‌گرفتگی‌‎های معابر شهری آمادگی کامل دارد و قریب به دو هزار نفر در سطح شهر در آمادگی کامل هستند.

افتتاح کامل بزرگراه «شهید نجفی رستگار» تا پایان سال

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه این بزرگراه یکی از پروژه‌های بزرگ به طول شش کیلومتر است که از سال ۸۸ اجرای آن شروع شده بود، گفت: بزرگراه شهید نجفی رستگار یکی از عریض‌ترین بزرگراه‌ها به عرض ۷۶ متر است که در هر باند تندرو چهار باند حرکتی و در لاین کندرو نیز دو باند حرکتی ساخته شده است.

همکاری شهرداری رشت با هنرمندان

شماری از هنرمندان نقاش و مجسمه ساز گیلانی در راستای همکاری با شهرداری رشت، مسائل و مشکلات خود را با ناصر حاج محمدی شهردار رشت مطرح کردند.

کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال بومی تا پایان سال ۹۸ در آرامستان بندرعباس

علی بهمن نژاد بندری، رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از کاشت سه هزار اصله نهال تا پایان سال جاری در بهشت زهرا(س) خبر داد.

هفت هزار سرویس مدرسه در قم فعال است

مرتضی عزتی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در سال تحصیلی جاری، هفت هزار سرویس مدرسه، بیش از ۲۵ هزار دانش آموز استان را جابه جا می‌کنند.

خواهرخواندگی "دارالعباد" و "دارالمومنین"

مهدی بذر افشان، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از اعلام آمادگی یزد برای عقد خواهرخواندگی با کاشان خبر داد.

طرح تشویقی سازمان حمل و نقل بار درون شهری برای وانت بارهای بنزینی

مجید طهماسبی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان از طرح تشویقی سازمان حمل و نقل بار درون شهری برای وانت بارهای بنزینی در شهر اصفهان خبر داد.

خسارت ۲۵۰ میلیارد ریالی به بازاچه خرمشهر

عزیز ساعدی، سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: آتش سوزی اخیر در بازارچه تجاری منطقه آزاد در شهر بندری خرمشهر ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت زد.

طرح یکپارچه سازی سیستم‌های شهری در ساری

عباس رجبی، شهردار ساری با تاکید بر ضرورت اجرای طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های شهری در ساری، گفت: تحقق این طرح در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

اجرای پروژه فضای سبز بلوار "خلیج گرگان"

یحیی ستوده نیا، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از اجرای پروژه فضای سبز بلوار «خلیج گرگان» خبر داد.

کد خبر 399946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.