نخستین مناسب‌سازی محل عبور نابینایان در میدان تاریخی شهر اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از نخستین مناسب‌سازی محل عبور نابینایان در میدان تاریخی امام علی(ع) شهر اصفهان خبر داد و گفت: در سال‌جاری مناسب‌سازی خیابان‌های فردوسی، سروش و پارک مشتاق با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به سرگردانی نابینایان در میادین تاریخی شهر اصفهان، عملیات مناسب سازی محل عبور نابینایان برای نخستین بار در میدان امام علی(ع) در دست اجرا است.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای مناسب‌سازی محل‌های عبور معلولان و نابینایان از چندسال اخیر در بودجه سالیانه منطقه سه در نظر گرفته می‌شود، به همین منظور تاکنون عملیات مناسب‌سازی خیابان‌های حافظ، سپاه، چهارباغ عباسی، احمدآباد، میدان امام (ره)، خیابان بزرگمهر و فضای سبز حاشیه رودخانه زاینده رود در خیابان‌های مشتاق اول و کمال اسماعیل اجرا شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: باتوجه به ورود گردشگران داخلی و خارجی به میدان تاریخی امام خمینی(ره) و خیابان‌های منتهی به این میدان و وجود اختلاف سطح متعدد در این مسیرها، جهت تسهیل در عبور و مرور معلولان، مناسب‌سازی تمامی ورودی‌های این میدان عملیاتی شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات مناسب‌سازی میدان امام علی(ع) در دستور کار قرار گرفت و به همراه عملیات اصلاح فضای سبز، هموارسازی هدایت مسیر آب باران تاکنون پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است.

کارگر ادامه داد: در سطح منطقه نیز در سال‌جاری مناسب‌سازی خیابان‌های فردوسی، سروش و پارک مشتاق با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر پروژه عمرانی منطقه سه افزود: به دلیل پارک خودرو مراجعان بیمارستان شهید آیت الله صدوقی و ایجاد ترافیک در گذر شهرستانی در خیابان بزرگمهر، عملیات جدول‌گذاری و ایجاد پیاده رو این گذر به طول ۷۰۰ متر تا چند روز آینده آغاز می‌شود.

کد خبر 399945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.