۱۲۷ پروژه نیمه‌تمام در شهرداری‌های قزوین وجود دارد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای قزوین گفت: ۱۲۷ پروژه نیمه تمام در ۲۵ شهرداری این استان وجود دارد که برای پایان آن به سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش ایمنا، مصطفی صالحی اظهار کرد: از میان پروژه‌های نیمه تمام، ۲۰ طرح با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مربوط به شهرداری قزوین بوده که برای اتمام عملیات آنها به یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی گفت: مجتمع اداری حکم‌آباد، کمربندی شرق، ساختمان تئاتر قزوین به همراه تکمیل پروژه‌های پل امام‌رضا (ع)، پارک کوثر، پارک ضیاءآباد، پارک محمدیه، پارک بعثت آبیک، پارک دو هکتاری الوند، کمربندی شرق شریفیه، کمربند شمالی و کتابخانه بیدستان از جمله طرح‌های مهم و نیمه کاره شهرداری‌های استان قزوین هستند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای قزوین ادامه داد: در شش ماه نخست امسال ۵۷۰ هزار متر مربع پروانه ساختمانی از سوی شهرداری‌های استان صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هفت درصد کاهش داشته است.

صالحی یادآور شد: در هشت ماه سال جاری نیز یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده بین ۲۵ شهرداری این استان توزیع شده و از محل تبصره ۲ ماده ۳۹ نیز ۲۰۰ میلیارد ریال به شهرداری‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ میلیارد ریال امسال به شهرداری‌های زیر ۵۰ هزار جمعیت استان در قالب خرید ماشین آلات و کمک به زیرساخت‌های شهری و قیر رایگان پرداخت شده، افزود: ۲۶۴ میلیارد ریال نیز از محل اسناد خزانه به شهرداری‌های این استان امسال تخصیص یافت که ۱۰۰ درصد آن نیز محقق شده است.

کد خبر 399938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.