امضای ۱۶۳ ‌تفاهم‌نامه در رویداد فناورانه صنعت‌فرودگاهی کشور

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای ۱۶۳ تفاهم‌نامه و قرارداد به ارزش ۶۰۲ میلیارد تومان در رویداد فناورانه صنعت فرودگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای ۱۶۳ تفاهم‌نامه و قرارداد به ارزش ۶۰۲ میلیارد تومان در رویداد فناورانه صنعت فرودگاهی خبر داد.

سیاوش ملکی‌فر در آیین اختتامیه رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی که عصر امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گزارشی از جلسات و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در این رویداد ارائه کرد و گفت: در این رویداد دو روزه ۱۸۵ جلسه B۲B یا مذاکرات تجاری برگزار شد که این مذاکرات به انعقاد ۱۶۳ تفاهم‌نامه و قرارداد به ارزش ۶۰۲ میلیارد تومان منجر شد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی میزان مخاطبان این رویداد را مانند رویدادهای گذشته قابل توجه عنوان کرد و گفت: ثبت‌نام کنندگان در این رویداد ۲۸۲ نفر بودند که از این تعداد ۲۲۹ نفر از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان و ۳۵ نفر از ۳۰ شرکت غیر دانش بنیان حضور داشتند. در روز اول رویداد نیز ۳۲۶ نفر و در روز دوم ۲۸۹ نفر در نشست‌ها و جلسات حضور داشتند.

ملکی‌فر در مورد جلسات برگزار شده در این رویداد دو روزه نیز خاطرنشان کرد: در این رویداد ۶۵ نیاز فناورانه صنعت فرودگاهی توسط فرودگاه پیام، سازمان هواشناسی کشور، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ارائه شد. همچنین پنج جلسه برای ارائه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

وی به مشتریان محصولات و خدمات دانش بنیان در این رویداد هم اشاره کرد و گفت: در این رویداد فرودگاه‌های ماکو، قشم، کیش، سازمان گمرک، سازمان هواشناسی کشور و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از مشتریان توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان بودند."

کد خبر 399924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.