تلاش برای رفع آبگرفتگی معابر آبادان

شهردار آبادان گفت: تلاش نیروهای خدماتی شهرداری در مناطق سه‌گانه شهری تا رفع کامل آب‌گرفتگی معابر ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، حسین حمیدپور با بیان اینکه حجم آب‌گرفتگی در بعضی مناطق شهری از جمله ذوالفقاری بیشتر از سایر مناطق است، اظهار کرد: آنچه مشخص است این است که بارش باران در آبادان از حد نرمال بسیار بیشتر بوده و به دلیل تداوم چندساعته بارش‌ها، مشکل آب‌گرفتگی به طور تقریبی در بیشتر مناطق به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: از همان ساعات اولیه آغاز بارندگی در آبادان، تمامی نیروهای خدماتی و مدیران مناطق و نواحی مختلف در مناطق سه‌گانه شهری را فراخوان کردیم تا با حضور در مناطق تعیین شده برای کمک به رفع مشکل آب‌گرفتگی اقدام کنند.

شهردار آبادان با بیان اینکه تلاش مجموعه کارکنان شهرداری بر این است که مشکلات و خسارات شهروندان ناشی از آب‌گرفتگی معابر به حداقل برسد، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط بارش باران به گونه‌ای است که بر روند کار نیروهای خدمات‌رسان تأثیر گذاشته و تلاش کارکنان شهرداری چندان احساس نمی‌شود، اما با این حال تلاش‌هایمان را افزایش می‌دهیم و تا رفع کامل آب‌گرفتگی این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

حمیدپور با بیان اینکه بیشترین مشکل آب‌گرفتگی در منطقه ذوالفقاری بوده است، یادآور شد: ضروری است تا دیگر دستگاه‌ها نیز برای رسیدگی به وضعیت بحرانی پیش آمده، وارد عمل شوند و برای عادی شدن شرایط و برطرف کردن مشکل آب‌گرفتگی سطح همکاری‌هایشان را افزایش دهند.

کد خبر 399921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.