برپایی نمایشگاه "کاربرد گیاهان دارویی در سلامت خانواده"

شهردار سمنان با اشاره به برگزاری نمایشگاه "کاربرد گیاهان دارویی در سلامت خانواده"، گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی شهروندان با گیاهان دارویی و بهره‌گیری مناسب از آن در درمان امراض و بیماری ها در فرهنگسرای امید خانواده برگزار شده است.

به گزارش ایمنا، ناظم رضوی با بیان این مطلب بر ضرورت ترویج فرهنگ استفاده از گیاهان دارویی و تبیین روش‌های کاربردی آن با هدف اعتلای سلامت جامعه و شهروندان تاکید و اظهار کرد: توجه به موضوع گیاهان دارویی و طب اسلامی به ابزاری برای جذب توریست و گردشگر در بسیاری از شهرها تبدیل شده است.

شهردار سمنان اضافه کرد: تولید گیاهان دارویی و طب اسلامی در سمنان باید با کشت و زراعت در باغات شهر توسعه و گسترش یابد.

رضوی با اشاره به ورود سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سمنان در سال جاری به حوزه کشت گیاهان دارویی مانند گل محمدی، تصریح کرد: این محصولات رشد مطلوبی داشته و فراورده‌های آن اعم از عرقیات و گلاب باعث ترویج استفاده از گیاهان دارویی در شهر سمنان شده است.

بر اساس این گزارش، نخستین نمایشگاه "کاربرد گیاهان دارویی در سلامت خانواده" به همت خانه گیاهی سبز و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان تا  ۲۴ آذر از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و عصرها از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ در "فرهنگسرای امید خانواده" پذیرای عموم شهروندان و علاقمندان است.

کد خبر 399920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.