اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری یزد در راستای آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: از ابتدای سال ۹۵ با ابلاغ سازمان همیاری شهرداری‌ها، شهرداری یزد رویکرد بسیار جدی‌تری در مسائل اجتماعی داشته است.

به گزارش ایمنا، عباس ‌ملازینلی با بیان اینکه رویکرد چتر زندگی، پرداختن به آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه‌های خود را بر اساس برنامه‌های اجتماعی، نارسایی‌ها و آسیب‌های اجتماعی تنظیم کرده و تمام فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های هنری را در این راستا اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در شهرها و کشورهای پیشرفته به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شناخته می‌شوند، ادامه داد: از ابتدای سال ۹۵ با ابلاغ سازمان همیاری شهرداری‌ها، شهرداری یزد رویکرد بسیار جدی‌تری در مسائل اجتماعی داشته است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، تصریح کرد: جشنواره چتر زندگی با رویکرد معضلات اجتماعی برگزار شده و پیرامون اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد آثار دریافت شده است.

ملازینلی با بیان اینکه هنرهای نمایشی تاثیری سریع و عمیق در فرهنگ‌سازی جامعه دارند، گفت: رویکرد چتر زندگی پرداختن به آسیب‌های اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های هنری تاثیر بسیار زیادی در جامعه دارد، اضافه کرد: هنرمندان کشوری در حوزه تئاتر خیابانی، از این جشنواره استقبال کرده و در آن حضور پیدا کردند؛ یزد به برکت این جشنواره به عنوان یکی از قطب‌های پایدار تئاتر خیابانی کشور تلقی می‌شود.

کد خبر 399916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.