در پایتخت تا دلتان بخواهد پروژه‌های عجیب غریب داریم

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران گفت: ‏‎در پایتخت تا دلتان بخواهد پروژه‌های عجیب غریب داریم که مردم تنها از ما در مدیریت شهری می‌خواهند که آن‌ها را برطرف کنند.

به گزارش ایمنا، زهرا نژادبهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه کاره پایتخت، اظهار کرد: ما در پایتخت وارث پروژه‌های نیمه کاره و رها شده از سوی مدیریت سابق شهر تهران هستیم و اگر بخواهیم تعداد آن‌ها را شمارش کنیم از حساب خارج است.

وی با اشاره به احداث دو بیمارستان در یک خیابان ۱۰ متری در منطقه ۵ تهران، ادامه داد: روزانه شهروندان تصاویری از منطقه برای من ارسال کرده و در آن نارضایتی خود را از احداث این دو بیمارستان اعلام می‌کنند که تنها باید گفت این جور ساخت و سازها میراث مدیریت شهری قبل است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهدان تصریح کرد: احداث این دو بیمارستان در حالی است که در جنوب آن ساختمان‌های شش تا هشت طبقه احداث شده است و به دلیل جانمایی غلط روزانه شاهد درگیری‌های بسیاری بین ساکنان و مسئولان بیمارستان هستیم که ما در مدیریت شهری نزدیک به سه ماه است تلاش می‌کنیم تا مشکل شهروندان را به گونه‌ای برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: در پایتخت تا دلتان بخواهد پروژه‌های عجیب غریب داریم که مردم تنها از ما در مدیریت شهری می‌خواهند که آن‌ها را برطرف کنند.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: در حاشیه افتتاح پروژه‌های مناسب‌سازی شده اهالی منطقه ۱۹ اعلام کردند که ما سال‌هاست در معابری مانند نیلوفر در خاک و گل زندگی می‌کنیم. یکی دیگر از مشکلات این منطقه کاربری "خلازیل" است که به محور اسقاطی‌ها تبدیل شده است.

کد خبر 399915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.