کاهش ۶ درجه ای دما/ بارش برف و باران در اصفهان ادامه دارد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پیش بینی مه‌آلودگی، افت شش درجه ای دمای هوا و اختلال در تردد و لغزندگی جاده ها به‌ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان، گفت:بارش برف و باران را طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی قوی در استان تا روز یکشنبه، اظهار کرد: بارش برف و باران را طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شدت فعالیت این سامانه در مناطق غرب و جنوب استان است، افزود: مه‌آلودگی، افت دما، اختلال در تردد و لغزندگی جاده ها به‌ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش‌ها از چادگان با میانگین  ۱۸.۴ میلی‌متر ( پنج سانتی‌متر ارتفاع برف)، فریدونشهر با میانگین ۱۷.۶ میلی‌متر ( ۱۷ سانتی‌متر برف)، داران با میانگین ۱۴.۶ میلی‌متر ( ۱۰ سانتی‌متر برف)، مبارکه با میانگین ۱۱ میلی‌متر، زرین‌شهر با میانگین ۱۰.۱ میلی‌متر، علویجه و گلپایگان با میانگین ۷.۴ میلی‌متر، بویین میاندشت با میانگین ۶.۴ میلی‌متر و کلانشهر اصفهان ۴.۴ میلی‌متر گزارش شده است.

عزتیان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا شش درجه کاهش خواهد داشت، ادامه داد: چوپانان با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خوانسار با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 399909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.