جنگ تمام عیار یک شهر در انگلیس؛ تقابل های حساس بالانشین ها در آلمان و ایتالیا

جدال دو تیم شهر منچستر، رویارویی یووه با لاتزیو و مصاف بایرن و مونشن گلادباخ، حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا است

به گزارش خبرنگار ایمنا، حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا به شرح زیر است:

در لیگ برتر انگلیس و از هفته شانزدهم، بدون شک حساس ترین بازی هفته بین دو تیم شهر منچستر برگزار می شود. این بازی شنبه شب ۱۶ آذرماه ساعت ۲۱ و با قضاوت "آنتونی تایلر" در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود. منچسترسیتی در جدول بعد از لیورپول ۴۳ امتیازی و لستر ۳۵ امتیازی با کسب ۳۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد و یک لغزش می تواند آن ها را به رده چهارم ببرد و از قهرمانی دور کند. در پنج بازی آخر دو تیم منچستر در جزیره، ۳ برد برای آبی ها، ۱ برد برای قرمزها و یک تساوی بدست آمده است.

در لیگ ایتالیا و از هفته پانزدهم، شنبه شب ۱۶ آذرماه ساعت ۲۳:۱۵  تیم رده دومی یووه در ورزشگاه المپیکو میهمان تیم رده سومی لاتزیو است. قضاوت این دیدار حساس را "میشل فبری" برعهده دارد. یووه از چهارده بازی قبلی ۳۶ امتیاز و لاتزیو هم ۳۰ امتیاز کسب کرده اند و پشت سرهم در جدول سری‌آ قرار دارند. اینتر هم دیشب مقابل رم به نتیجه مساوی رسید. در پنج تقابل آخر یوونتوس و لاتزیو در لیگ، ۴ پیروزی برای یووه و ۱ برد برای لاتزیو به ثبت رسیده است.

در لیگ بوندس لیگای آلمان، حساس ترین بازی بازی هفته چهاردهم را دو تیم بالای جدولی بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ انجام می دهند. این بازی امشب شنبه ۱۶ آذر ماه به میزبانی گلادباخی ها در ورزشگاه بورسیا پارک و به قضاوت "مارکو فیریتز" سوت آغازش زده می شود. در میان تعجب گلادباخ با ۲۸ امتیاز صدرنشین است و بایرنی ها با هانسی فیلیک ۲۴ امتیازی و چهارم هستتد. در پنج مسابقه آخر ااین دو تیم در لیگ آلمان، ۳ بار بایرن پیروز شده و ۲ بار هم تیم مقابل طعم پیروزی را چشیده است.

در لالیگا و از هفته پانزدهم، امروز شنبه ۱۶ آذر ماه رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو میزبان تیم کاتالونیایی اسپانیول است. "سانتیاگو خایمه لاتره" داور این دیدار است. رئال با بدست آوردن ۳۱ امتیاز به علت تفاضل گل کمتر بعد از بارسا در جدول دوم است و سویای ۳O امتیازی را پشت سر خود دارد. اسپانیول هم با ۹ امتیاز در رده نوزدهم و یکی مانده به آخر جدول است. در پنج بازی آخر این دو تیم در لالیگا، ۴ برد برای سفید پوشان و ۱ پیروزی برای تیم کاتالاتی بدست آمده است.

کد خبر 399897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.