پروژه بلوار ۲۴ متری کمربندی‌ آبیدر تکمیل شد

شهردار سنندج با اشاره به تکمیل پروژه بلوار آبیدر، گفت: برای احداث این پروژه ۶۳ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، حدود هشت هزار مترمربع تخریب آسفالت، ۴۱۱ مترمکعب تخریب بتن، چهار هزار و ۵۴۷ مترمکعب راکفیل و ۱۷ هزار مترمربع بسترسازی انجام شده است.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی با بیان اینکه پروژه بلوار ۲۴ متری کمربندی‌ آبیدر تکمیل و زیربار ترافیک رفت، اظهار کرد: ایجاد این طرح در رفع مشکل ترافیک و همچنین ایمن‌سازی تردد در مسیر پارک جنگلی آبیدر به‌عنوان یکی از مسیرهای تفرجگاهی‌ بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه پروژه بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر حدفاصل سه راهی تکیه و چمن تا میدان حجاب به طول یک هزار متر و عرض ۲۴ متر شامل دو لاین سواره‌رو است، اضافه کرد: لاین سواره رواین بلوار دارای عرض هفت مترو نیم بوده و در طرفین این بلواریک لاین دوچرخه و یک لاین پیاده نیز احداث شده است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه ۶۳ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، حدود هشت هزار مترمربع تخریب آسفالت، ۴۱۱ مترمکعب تخریب بتن، چهار هزار و ۵۴۷ مترمکعب راکفیل و ۱۷ هزار مترمربع بسترسازی انجام شده است.

صیدی گفت: اجرای جدول پیش‌ساخته یک طرفه به طول یک هزار و ۸۴۰ متر، جدول پیش ساخته دو طرفه یک هزار و ۹۳۴ متر، زیراساس سه هزارو ۷۰۸ مترمکعب و اجرای اساس یک هزار و ۹۴۳مترمکعب از دیگر اقدامات انجام شده  در راستای تکمیل این پروژه عمران شهری است.

وی افزود: همچنین عملیات روشنایی این بلوار با نصب ۴۰ عدد پایه روشنایی ۱۲ متری، ۸۲ عدد چراغ روشنایی ۱۵۰ وات و یک هزار و ۵۰۰ متر کابل‌کشی زمینی انجام شده است.

شهردار سنندج هزینه اجرای این طرح عمران شهری را ۸۰ میلیارد ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد که با تکمیل دیگر پروژه‌های عمران شهری گام مهمی در راستای ایمن سازی معابر و همچنین کاهش و روانسازی ترافیک در سطح شهر برداریم.

کد خبر 399889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.