مشکل مالی نداریم/ از فاز فروش امتیاز خارج شده‌ایم

قائم مقام باشگاه هایپرشهر گفت: مشکل مالی باشگاه به واسطه زحماتی که مدیر عامل مجموعه کشیدند، رفع شد، پرداختی های بازیکنان و تسویه ها تا ۶۰ الی ۷۰ درصد انجام شده و مشکل مالی نداریم و دیگر از فاز فروش امتیاز خارج شده‌ایم.

رحمان ولی بحرینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکلات مالی که گریبان‌گیر اکثر فعالیت های ورزشی است، اظهار کرد: تقریبا دیگر همه می دانند با توجه به شرایط اقتصادی، باشگاه فوتسال هایپرشهر در برهه ای دچار مشکلات مالی شد، اما خوشبختانه با بزرگواری و سعه صدر بازیکنان توانستیم از این مشکل گذر کنیم.

وی با ابراز خوشحالی بابت اینکه این موضوع در درون خانواده باشگاه هایپر شهر حل شده است، اظهار کرد: در برهه ای واقعا تحت فشار مالی بودیم؛ به جز پرداختی هایی که اصولا دیرتر از زمان مقرر انجام می شد، حتی در پرداخت جریمه نیز به مشکل برخوردیم.

قائم مقام باشگاه هایپر شهر شاهین شهر با بیان اینکه برای رفع مشکل مالی باشگاه، مذاکرات متفاوت و زیادی انجام داده شده است، گفت: با باشگاه های داخل استان اصفهان، فرمانداری، کارخانجات اطراف، دفتر نمایندگی مجلس و... برای حل مشکات مالی باشگاه جلسات متعددی برگزار کردیم که خروجی این جلسات صحبت‌های متفاوتی بود.

وی با تائید اینکه باشگاه نامی نو یکی از خریداران سهمیه هایپرشهر بوده است، ادامه داد: باشگاه نامی نو پیشنهاد خودش را مبنی بر اینکه در بحث اسپانسری وارد نمی شود ولی اگر باشگاه هایپرشهر تمایل به فروش سهمیه داشته باشد، یکی از خریداران سهمیه هایپر خواهد بود ارائه کرد.

بحرینی با بیان اینکه صحبت نامی نو صرفاً یک پیشنهاد بود که توسط باشگاه هایپرشهر بررسی شد، اما جزء اولویت های آخر بود، تصریح کرد: به واسطه زحماتی که مدیر عامل مجموعه کشیدند، مشکل مالی باشگاه حل شد، پرداختی های بازیکنان و تسویه ها تا ۶۰ الی ۷۰ درصد انجام شده و مشکل مالی نداریم و دیگر از فاز فروش امتیاز خارج شده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 399881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.