راه‌اندازی مرکز معاینه فنی اسدآباد درانتظار پاسخ دیوانعالی کشور

شهردار اسدآباد گفت: راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در اسدآباد در حال حاضر به مشکل حقوقی برخورده و این شکایت به دیوان عالی رفته و منتظر پاسخ این مرجع قضایی کشور هستیم.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری با بیان اینکه تا وقتی پاسخ دیوان عالی ارایه نشود امکان راه‌اندازی مرکز معاینه فنی شهرستان وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: مرکز معاینه فنی دوم اسدآباد نیز فاقد مجوز بوده و نمی توان نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد.

وی در ادامه با اشاره به المان شهدای گمنام اسدآباد واقع در گردنه شهر، تصریح کرد: طراحی و نقشه المان شهدای گردنه اسدآباد در حال انجام بوده و در اوایل سال آینده قطعاً این طرح به عنوان یکی از مطالبات مردم تکمیل و افتتاح خواهد شد.

شهردار اسدآباد بودجه عمرانی امسال شهرداری اسدآباد را در مجموع ۲۴ میلیارد تومان برشمرد و اضافه کرد: شهر اسدآباد به وسعت یک‌هزار هکتار با ۱۰ شهرک پیوسته و ناپیوسته دارای بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی و تجاری است که در حال حاضر از این تعداد، در حدود ۲۰ درصد واحدهای تجاری مسکونی در بافت فرسوده شهر قرار گرفته اند.

فعله‌گری توجه به بافت فرسوده شهر را از ضرورت های برنامه ریزی شهری عنوان کرد و یادآور شد: شهر اسدآباد دارای ۲۱۲ هکتار بافت فرسوده بوده که اعطای وام های کم‌بهره، تخفیف ویژه عوارض و نوسازی و اعطای امتیازهای ویژه برای سرمایه‌گذاری واحدهای تجاری بخشی از سیاست‌ها و راهکارهای شهرداری اسدآباد برای نوسازی بافت‌های فرسوده این شهر است.

کد خبر 399874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.