آبی به رنگ آسمان/پرسپولیس پیدا شد

پرسپولیس بعد از مدت‌ها یک نمایش دلچسب برای هواداران خود کنار گذاشت نمایشی که خیلی آن را اولین نمایش آرژانتینی پرسپولیس می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروزی پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن، برد استقلال در مصاف با پدیده و ادامه درخشش شیخ دیاباته مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۶ آذر- بود.
"خبر ورزشی" با عنوان "پرسپولیس پیدا شد"از عملکرد خوب پرسپولیس در مقابل ذوب آهن و زدن سه گل این تیم در این مصاف نوشت، گل‌هایی که پرسپولیس را دوباره به جمع مدعیان برگرداند و تیم کالدرون را امیدوار تر از همیشه کرد.


"هدف" با عنوان "آبی به رنگ آسمان" از تدوام روزهای خوب استرا و استقلال نوشت، روندی که در آن مثلث استرا قائدی و دیاباته نقش اول را بازی می‌کنند و در آخرین نمایش پدیده قدرتمند را در آزادی به زانو در آوردند.


"گل"، "شش انشگتی" را به عنوان اول خود بدل کرده است که به ادامه درخشش‌های شیخ دیاباته و زدن ششمین گل او اشاره دارد، گلی که او را به رده دوم جدول گلزنان و در آستانه شهریار مغانلو قرار داد.


"تایید صحبت‌های علی کریمی در برنامه نود" عنوان"ایران ورزشی" در خصوص تأیید اظهارات جنجالی علی کریمی در برنامه نود است گفته‌هایی که ابتدا منجر به محکوم شدن علی کریمی و جریمه مالی او شد اما روز گذشته در دادگاه تجدید نظر به آن صحه گذاشته شد.


یکی از انتقاداتی همواره به گابریل کالدرون می‌شود ترکیب ثابت نداشتن او است، اما حال سرمربی پرسپولیس آن را یک برنامه برای پیروزی می‌داند، "ابرار ورزشی" با عنوان"رسانه‌ها فکر می‌کنند باید ترکیب پرسپولیس ثابت باشد"از گفته‌های کالدرون در این خصوص نوشت.


"پیروزی" با عنوان "تاراج" از سرمایه عظیم صرف شده برای ویلموتس و اخراج شدن او بعد از چند ماه نوشت، این روزنامه با رنگی کردن اسم تاج در این کلمه رییس فدراسیون فوتبال را مقصر اصلی قرارداد با ویلموتس می‌داند.

کد خبر 399862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.