اجرای طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های شهری در ساری

شهردار ساری با تاکید بر ضرورت اجرای طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های شهری در ساری، گفت: تحقق این طرح در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با اشاره به اهمیت تلفیق تجربه و بهره‌گیری از توان مدیران جوان در بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان، اظهار کرد: شهرداران و مدیران سازمان‌های تابعه از تجربیات و نظارت اعضای شورای اسلامی شهر استفاده کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های شهری در ساری، اظهار کرد: تحقق این طرح در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

شهردار ساری با اشاره به شرایط اقتصادی و معضلات معیشتی پیش روی مردم، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات شهروندان به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر، اولویت اصلی مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری است.

رجبی با بیان اینکه باید خدمت بی‌منت سرلوحه عمل مدیران شهری باشد، تاکید کرد: مردم ولی نعمت مسئولان و صاحبان اصلی شهر هستند به همین دلیل توجه به نیازها و رفع مشکلات آنان مهم‌ترین رسالت مدیران شهری است.

وی افزود: منتخبان مردم در پارلمان شهری دغدغه‌های شهروندان را به همراه راهکارهای مناسب برای رفع معضلات به مدیران شهری ارایه می‌کنند، بنابراین باید از ظرفیت و تجارب اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تسریع پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهر استفاده شود.

کد خبر 399851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.