برای کسب تجربه آمدیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت شهرستان اصفهان گفت: امسال فقط برای کسب تجربه آمدیم اما از تلاش کردن دست نمی کشیم. هدف بومی گرایی است و سال آینده از بازیکنان اصفهانی بیشتری در تیم بهره خواهیم گرفت.

راضیه جزایری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه بازی با رهیاب گستر تهران اظهار کرد: بازی اول تیم ما بود، بازیکنان عده ای از فرخشهر و تعدادی از اصفهان هستند که هماهنگ کردن آن ها با وجود اینکه تا روز آخر نمی دانستیم کدام بازیکن می ماند سخت است. در بازی با رهیاب گستر تهران خوب بودیم و فقط هماهنگی کمی داشتیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم راضی هستم، اشتباهات فردی دارند که امیدوارم در تمرینات و مسابقات آینده این اشتباهات برطرف شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت شهرستان اصفهان با بیان اینکه قصد ما از گرفتن سهمیه فرخشهر این بود که سال آینده یک تیم خوب برای اصفهان ببندیم، خاطر نشان کرد: امسال فقط برای کسب تجربه آمدیم اما از تلاش کردن دست نمی کشیم. هدف بومی گرایی است و سال آینده از بازیکنان اصفهانی بیشتری در تیم بهره خواهیم گرفت.

جزایری در خصوص حمایت ها از این تیم، تصریح کرد: باید از ریاست هیئت فوتبال اصفهان و مدیر عامل تیم تشکر کنم. هیئت تمام نیروی خود را برای این تیم گذاشته اما بازهم برای سالن و امکانات از جانب اداره کل ورزش و جوانان نیاز به حمایت داریم.

کد خبر 399845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.