از داوران توقع داریم

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: اعتراض به داوری به دلیل توقع ما از داوران است چون داوران خوبی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن حسن‌زاده بعد از شکست مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بضاعت و غیبت برخی بازیکنان و خستگی ملی‌ پوشان و استفاده از جوانان یک بازی فنی و روان ارائه دادیم.

وی افزود: در حقیقت ما شایسته باخت نبودیم و موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم گیتی پسند داشتیم و این در حالی بود که گیتی پسند ملی پوشان زیادی دارد و در زمین خود بازی می‌کرد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم اضافه کرد: امروز بازیکنان ما یک نمایش خوب از فوتسال ایرانی را به نمایش گذاشتند و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های ما روی بی‌تجربگی و اعتماد نداشتن به نفس بازیکنان از دست رفت و در مقابل گیتی پسند از تجربه بازیکنان خود به خوبی استفاده کرد.

حسن زاده تصریح کرد: موقعیت‌های کمی به گیتی پسند دادیم همانطور که تا بدین‌جای رقابت‌ها صاحب بهترین خط دفاع لیگ هستیم و این نشان از برنامه ها است.

وی در خصوص رقابت با برادرش در تیم مقابل گفت: هر کسی برای موفقیت خود تلاش می‌کند و امروز نیز علی اصغر نمایش خوبی را به جا گذاشت و به او تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در خصوص وضعیت داوری اظهار کرد: روی چند صحنه و خطا معتقد بودیم داور می‌توانست به بازیکن تیم مقابل کارت زرد نشان دهد و یکی از آنها می‌توانست منجر به اخراج بازیکن گیتی پسند و تغییر روند بازی شود.

وی تصریح کرد: اعتراض ما به دلیل توقع بالای ما از داوران است چون داوران خوبی داریم و به آنها احترام می‌گذاریم.

کد خبر 399819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.