هشدار هواشناسی نسبت به لغزندگی محورهای غربی اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی استان از عصر امروز، گفت: فردا شنبه در بیشتر مناطق به ویژه غرب، جنوب و جنوب شرق استان بارش برف و باران را شاهد خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار قوی به استان از عصر امروز، اظهار کرد: بارش ها امشب در مناطق غربی استان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه فردا شنبه فعالیت سامانه ناپایدار در بیشتر مناطق به ویژه در غرب، جنوب و شمال شرق استان به صورت بارش برف و باران خواهد بود، افزود: بارش ها تا روز یکشنبه ادامه دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به مه آلودگی و لغزندگی جاده ها به ویژه در مناطق غربی استان، توصیه کرد: شهروندان در این مدت از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

هنرمند با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده  بین دو تا چهار درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر و کاشان با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا یک درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 399796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.