بانوان ذوب‌آهنی افق قم را در سه ست متوالی شکست دادند

در هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن با چند غایب راهی قم شد و به مصاف افق قم رفت و توانستند آن را در سه ست متوالی شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا در هفته دوم رقابت های لیگ والیبال بانوان  پنج شنبه ۱۴ آذر ۹۸ چهار دیدار انجام شد. تییم های سایپا و ذوب آهن در روز استراحت پیکان به دومین پیروزی فصل خود دست پیدا کردند.

در مهم ترین بازی هفته دوم در تهران، سایپا به دیدار اکسون رفت و موفق شد با برد مقتدرانه سه ست پیروز میدان باشد. در این بازی اکسون در هر ست نتوانست بیشتر از پانزده امتیاز کسب کند.

 امتیازات در هر ست به شکل ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۴ برای مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر یعنی سایپا رقم خورد.

 تیم ذوب آهن نیز با چند غایب راهی قم شد و به مصاف افق قم رفت. بانوان ذوب آهنی توانستند افق قم را در سه ست متوالی شکست دهند.

امتیازات در سه ست این دیدار به شرح ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۱۱  است.

باریج اسانس کاشان توانست با پیروزی ۳ بر یک شورا و شهرداری قزوین را در خانه شکست دهد و به اولین پیروزی فصل خود دست پیدا کند. در زمان اول این دیدار امتیازات پایاپای بود و  ۲۵ بر ۲۳ به نفع باریج اسانس پایان یافت.

باریج اسانس در ست دوم نیز ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد؛ اما در ست سوم شورا و شهرداری قزوین توانستند۲۵ بر ۲۳ جلوی تیم میهمان را بگیرند ولی در ست چهارم بازی باریج اسانس توانست۲۵ بر ۲۱ قزوینی هارا در خانه شکست دهد.

تیم ستارگان فارس میزبان توانست با برتری ۳ بر یک در مقابل اطلس تهران به اولین برد خود در این فصل دست پیدا کند.

ستارگان فارس در ست اول ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کردند اما با پیروزی ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۷ در ست های بعدی توانستند پیروز میدان باشند.

کد خبر 399794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.