برد پر گل رهیاب گستر تهران در اصفهان

در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران با نتیجه ۵ بر صفر تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _۱۵ آذر ماه _ تیم فوتسال  هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در سالن توانا به مصاف تیم رهیاب گستر تهرام رفت که بازی با نتیجه ۵ بر صفر به نفع رهیاب گستر به پایان رسید.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

ورزشگاه: سالن توانا

تماشاگر: ۵۰ نفر

گل ها:
رهیاب گستر تهران: نارمیلا فتحی(دقیقه شش)، معصومه محمد گنجی( دقیقه۹ و ۲۷)، مینا احدی(دقیقه۲۱)، مارال محمدی(دقیقه۲۵)

ترکیب تیم ها:

هیئت فوتبال شهرستان اصفهان: نازنین استکی فر، سحر سهرابی، آذین برکتین، پریسا یعقوبی، بهاره حسین پوریان، فاطمه بهرامی، هانیه علیمردانی، سارا محمدی، مهشید محبوب، راضیه منصوری، مائده یوسفیان، فاطمه جزینی.
سرمربی: راضیه جزایری

رهیاب گستر تهران: نارمیلا فتحی، سعیده بنی هاشم، هانیه محمدی، سمیرا قربان مور، معصومه محمد گنجی، مینا احدی، پریسا نوراللهی، مونا خلیلی، سوگند سلیمانی، مارال محمدی، فاطمه لطفی، دینا نوروزی.
سرمربی: معصومه رضا زاده

گزارش بازی:

نیمه اول: با سوت داور بازی آغاز  می شود، بازیکنان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان اولین تجربه می کنند. رهیاب تیم با تجربه تری نشان داده و بازی را دست می گیرد، این تیم حملات متعددی روی دروازه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان انجام می دهد که درنهایت دقیقه شش نارمیلا فتحی گل نخست این تیم را وارد دروازه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان می کند. بعد از گل فشار حملات رهیاب کم نمی شود و در دقیقه ۹ معصومه محمد گنجی گل دوم این تیم را به ثمر می رساند. تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان تک موقعیت هایی روی دروازه رهیاب گستر تهران ایجاد می کند اما هیچکدام از خط دروازه حریف عبور نمی کند و درنهایت نیمه اول با برتری ۲ بر صفر رهیاب گستر تهران خاتمه می یابد.

نیمه دوم: با شروع نیمه دوم مینا احدی بازیکن رهیاب گستر تهران در دقیقه ۲۱ گل سوم این تیم را به ثمر می رساند.  در این نیمه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان بازی مالکانه تری از خود به نمایش می گذارد و موقعیت هایی خطرناک روی دروازه رهیاب گستر تهران ایجاد می کنند اما از این موقعیت ها به درستی نمی توانند استفاده کنند و ضربه های آخر این تیم به بیرون می رود ولی رهیاب از موقعیت هایی که دارد به خوبی استفاده می کند و در دقایق ۲۵ و ۲۷ گل های چهارپ و پنجم را توسط مارال محمدی و معصومه محمد گنجی وارد دروازه رهیاب گستر تهران می کند. در آخر این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به نفع رهیاب گستر تهران به پایان می رسد.

دقایق حساس:

دقیقه یک: شوت مینا احدی بازیکن رهیاب را دروازبان تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان دقع می کند.

دقیقه۳: ضربه مینا احدی با برخورد به تیر دروازه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان به بیرون می رود.

دقیقه۴: شوت از راه دور بازیکن هیئت فوتبال شهرستان اصفهان را در وازبان رهیاب گستر دفع می کند.

دقیقه۶: نارمیلا فتحی بازیکن رهیاب گستر تهرات با پاس رو به بیرون هم تیم خود دروازه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان را باز می کند.

دقیقه۹: معصومه محمد گنجی بازیکن رهیاب گستر تهران با یک شوت دقیق توپ را وارد کج دروازه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان می کند.

دقیقه ۱۱: شوت نارمیلا فتحی با اختلاف کم از کنار دروازه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان به بیرون می رود.

دقیقه ۱۴: مینا احدی با دروازبان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان تک به تک می شود اما مائده یوسفیان توپ را دفع می کند.

دقیقه۱۶: شوت از راه دور دیانا نوروزی را به زیبایی دروازبان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان دفع می کند.

دقیقه۱۷: راضیه منصوری بازیکن هیئت فوتبال شهرستان اصفهان با دروازبان رهیاب تک به تک می شود که سهیده بنی هاشم توپ را دفع می کند.

دقیقه ۲۱: مینا احدی روی ضربه آزاد دروازه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان باز می کند.

دقیقه ۲۵: مارال محمدی  روی یک کار تیمی توپ را وارد دروازه دروازه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان می کند.

دقیقه ۲۷: معصومه محمد گنجی گل دوم خود و گل پنج رهیاب گستر تهران را به ثمر می رساند.

دقیقه ۳۰: شوت خطرناک بازیکن هیئت فوتبال شهرستان اصفهان را دروازبان رهیاب دفع می کند.

دقیقه۳۵: بازیکنان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان روی یک کار تیمی به دروازه رهیاب گستر تهران می رسند اما در نهایت توپ را به بیرون می زنند.

دقیقه ۳۷: شوت بازیکن رهیاب گستر تهران با برخورد به دروازه هیئت فوتبال شهرستان اصفهان به بیرون می رود.
 

کد خبر 399775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.