۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
یک سوم مدارس کشور خیرساز است

دبیر کل شورای عالی آموزش‌وپرورش با اشاره به مشارکت خیران در احداث مدارس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۳۲ هزار مدرسه با مشارکت و همکاری خیران احداث‌شده است.

به گزارش ایمنا، مهدی نویدادهم در مراسم نکوداشت «سید علاءالدین میرمحمدصادقی» اظهار کرد: در واقع یک‌سوم مدارس در کشور از سوی خیران ساخته‌شده است.

وی با اشاره به‌سرعت احداث مدارس پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ۱۰۶ هزار مدرسه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در مدت ۴۰ سال گذشته احداث‌شده است.

دبیر کل شورای عالی آموزش‌وپرورش با اشاره به حضور پررنگ خیران در احداث مدارس گفت: عمده این مدارس با همکاری خیران در کشور ساخته‌شده است.

نویدادهم با اشاره به نهضت مدرسه‌سازی در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: این نهضت با همت مسئولان و همچنین خیران در مناطق روستایی و شهری آغاز شد به‌طوری‌که پس از انقلاب حدود ۱۰۶ هزار مدرسه در کشور ساخته شد.

وی با اشاره به مشارکت فعالانه خیران در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی در کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خیران ظرفیت بسیار مناسبی را در عرصه‌های محرومیت‌زدایی از خود نشان داده‌اند.

به گزارش ایمنا، «سید علاءالدین میرمحمدصادقی» از فعالان فرهنگی و خیران مدرسه‌ساز سمنان است.

کد خبر 399740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.