در استقلال آقایی می کردم/ داوران  پشت دروازه بلای جان ذوب آهن شده اند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی برابری بود و برخلاف مالکیت توپی که اوایل بازی داشتیم، یک توپ به عمق دفاع ارسال شد و داور در آن صحنه پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از شکست سه بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری با تبریک پیروزی تیم پرسپولیس، اظهار کرد: بازی برابری بود و برخلاف مالکیت توپی که اوایل بازی داشتیم، یک توپ به عمق دفاع ارسال شد و داور در آن صحنه پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام کرد. در شروع نیمه دوم در سه صحنه داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد. استنباط من این است که پنالتی بود.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم پنالتی پرسپولیس درست نبود. ما این را به کارشناسان می‌سپاریم. فرض را بر این می‌گذاریم که بگویند این پنالتی درست بود. اگر آنها بگویند حرف ما درست بود، جریان بازی عوض می شد. امیدوارم اشتباه کرده باشیم. بعد از آن تلاش کردیم به بازی برگردیم و می‌توانستیم به گل مساوی هم برسیم. اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد، جریان بازی عوض می‌شد. 

سرمربی تیم ذوب آهن گفت:‌ مقابل یکی از تیم‌های خوب کشور بازی می‌کردیم که تماشاگران میلیونی دارد و در سطح جهانی است. پایایای جلو رفتیم وبرخلاف جریان بازی گل خوردیم. جمع دیدارهایی که از داوری آسیب خوردیم، زیاد شده است. خیلی مواقع پنالتی و خطا نبوده و حتی گلی را به ضرر ما گرفتند.

منصوریان تصریح کرد: گلر ما جوان است، تیم هایی مثل ذوب آهن که زیر مجموعه تیم های پر طرفدار هستند همیشه بازیکن پرورند؛ بیرانوند در نفت و رشید در ذوب از این دسته بازیکنان پرورش یافته بودند.به معراج گفتم در بازی بعد حتما در گل خواهد ایستاد. هر بازیکنی بخواهد بزگ باشد باید مجموعه باشگاه کمک کند. پرسپولیس تیم بزرگی است ولی روند برابر بود که تفاوت هایی در زمین دیده می شد.

وی افزود: اگر صحنه کریستانوس ماکولی آفساید نبود خیلی داستان بد می شود، در این بازی ترس از باخت نداشتیم و با آرامش کامل آمده بودیم. در شرایط فعلی هیچکسی بهتر از سرمربی و کادر فنی نمی تواند برای تیم ایجاد روحیه کند. تفاوت فوتبال با بقیه ورزش ها استفاده از لحظه هاست. وقتی نتوانیم از تک موقعیت ها استفاده کنیم، بازی را واگذار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: داوران پشت دروازه بلای جان ذوب آهن شده اند، در بازی نفت مسجد سلیمان و بازی سپاهان ضررهایی به ما زدند. وقتی اشتباهات داوری گریبانگیر ما بوده است، نمی توانیم در مقابل پرسپولیس موفق شویم. تفاوت این بازی را در روز خیلی خوب گلر پرسپولیس می بینم ولی در مورد کلاس دو تیم بگویم جلال حسینی امروز بالای بالا بازی کرد. تجربه سال 80 تا امروزش را برای پرسپولیس خرج کرد.

وی با بیان اینکه گلر پرسپولیس سه موقعیت صد درصد را از تیم ما گرفت، خاطرنشان کرد: در ادامه نیز جلال خیلی خوب بازی کرد. در هفته تمرینات خوبی داشتیم و در این زمان که لیستمان بیشتر از بیست بازیکن ندارد نباید انتظار بیشتر داشته باشیم. از سیستم عقب نشینی نمی کنیم. به بازیکنانم گفتم اشتباه فردی نکنند ولی نزدیک به 7 اشتبه فردی داشتیم. روند بازی روند خوبی بود ولی از دانیال خیلی بیشتر توقع داشتم. می توانست تفاوت بازی امروز دانیال باشد.

منصوریان افزود: در استقلال آقایی میکردم اما همیشه نگران بودم که فردا نباشم.

کد خبر 399724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.