کمیته انضباظی در مورد عالیشاه و نعمتی تصمیم گیری خواهد کرد/ تصمیم گرفتم بیرانوند بازی نکند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از نه سال امروز پیروز شدیم و از بازیکنانم ممنون هستم که با یک بازی خوب این برد را رقم زدند. روی حرکات تکنیکی کار کردیم.

به گزارش ایمنا، گابریل کالدرون در نشست خبری پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری با بیان اینکه شایستگی این برد را داشتیم، اظهار کرد: بعد از نه سال امروز پیروز شدیم و از بازیکنانم ممنون هستم که با یک بازی خوب این برد را رقم زدند. روی حرکات تکنیکی کار کردیم. قبل از بازی حدسی در مورد بازی نمی زنم و بیشتر روی کیفیت بازی تمرکز دارم. تیم ذوب آهن در بازی های آخر یک برد و یک مساوی داشت. مسلما کیفیت کار ما باعث این برد شد. بشار رسن 9 روز پیش به جمع ما اضافه شد و امروز نشان داد که بازیکن خوب و آماده ای است. اتفاقی که در تمرین پرسپولیس افتاد چیزی عادی است و روز قبل بازی بود و تشخیص دادم سیامک نعمتی و امید عالیشاه استراحت کنند و کمیته انضباظی باشگاه در مورد آن دو نفر و رفتارشان تصمیم خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از سه دفاع وسط تیم راضی هستم و مشکلی با آنها ندارم. در تیم من هرکسی ممکن است بازی کند. به نظرم هر سه دفاع من بازیکنان حرفه ای هستند. در بازی امروز تصمیم گرفتم هر سه نفر بازی کنند. بازی نکردن بیرانوند تصمیم من بود. وقتی بیرانوند می خواست برای دریافت جایزه برود پرسیدم کسی دیگری می تواند برود؟ اما گفتند که این امکان وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بیرانوند سه شنبه شب برگشت و مطمئن بودم که نمی توانست با یک جلسه بازی در این دیدار حاضر شود. من اصول خودم را برای هدایت تیمم دارم. امروز یک بازی اتفاقی نبود و به شانس بستگی نداشت. رادو کنار بهترین دروازه بان آسیا بازی می کند و مسلماً کمتر به وی بازی می رسد.

کد خبر 399723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.