نساجی ۲- سپاهان ۲/ صدر جدول در قائمشهر از دست رفت

تیم فوتبال سپاهان با توقف برابر نساجی صدر جدول را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان

ورزشگاه: شهید وطنی

تماشاگر: حدود ۱۲ هزار نفر

گل‌ها: محمد عباس زاده (دقیقه ۵۷) و مجتبی ممشلی (دقیقه ۶۶) برای نساجی؛ امید نورافکن (دقیقه ۲) و محمدرضا مهدی‌زاده (دقیقه ۶۸) برای سپاهان

نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن جعفری، رضا علیاری (۴۰- مجتبی ممشلی)، حسن جعفری، میلاد سرلک، سید محمد میری، علی‌اصغر عاشوری، رضا دهقانی (۷۳- رحمان جعفری)، علی شجاعی و محمد عباس‌زاده (۶۵- محمد قاضی)

سرمربی: رضا مهاجری

سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقار، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح، مهدی کیانی، محمد کریمی (۶۰- ولادیمیر کومان)، رضا میرزایی (۵۹- کی‌روش استنلی)، امید نورافکن (۹۰+۱- رسول نویدکیا)، محمد محبی و علی قربانی

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: محمدرضا اکبریان

شرح بازی:

سپاهان پس از توقف برابر استقلال در حالی به مصاف نساجی می‌رفت که به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی و حفظ جایگاه نخست جدول برای خود بود. سپاهان که در این بازی با ۴ تغییر در ترکیب اصلی خود مواجه شده بود بازی را خوب آغاز کرد و هنوز ۲ دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که روی همکاری مصلح و میرزایی در سمت چپ و ضربه نورافکن به گل رسید تا با اولین موقعیت گل خود به گل رسیده باشد. در ادامه اما نساجی که در خانه عقب افتاده بود برای زدن گل تساوی پیش کشید و با در اختیار گرفتن توپ و میدان سپاهان را به عقب راند.

در نیمه دوم بالاخره فشارهای نساجی جواب داد و روی یک موقعیت مشکوک به آفساید در دقیقه ۵۷ توسط عباس زاده گل تساوی را به ثمر رساند. کمتر از ۱۰ دقیقه بعد نساجی که از گل تساوی روحیه گرفته بود روی یک ارسال از سمت راست به تیر دور مجتبی ممشلی از ضعف مهدی‌زاده در این منطقه استفاده کرد و گل دوم را با ضربه سر به ثمر رساند. البته سپاهان بلافاصله این گل را با ضربه سر مهدی‌زاده جبران کرد اما در ادامه دو تیم که چند موقعیت خوب گلزنی داشتند نتوانستند گل برتری را به ثمر برسانند تا بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۲- سپاهان)- پاس در عمق زیبای مصلح در سمت چپ و پشت مدافعان نساجی به میرزایی رسید تا او با سر بالا و یک پاس رو به بیرون موقعیت را با یک ضربه آرام پای چپ تبدیل به گل کند.

۱-۱ (دقیقه ۵۷- نساجی)- در یک موقعیت مشکوک به آفساید توپ پشت مدافعان سپاهان به عباس زاده رسید و او با یک ضربه دقیق گل تساوی را برای نساجی به ثمر رساند.

۱-۲ (دقیقه ۶۶- نساجی)- ارسال علی اصغر عاشوری از سمت راست در تیر دور سپاهان با ضربه سر ممشلی به گل دوم نساجی تبدیل شد.

۲-۲ (دقیقه ۶۸- سپاهان)- ارسال کیانی از میانه‌های میدان را در محوطه جریمه قربانی با سر ساباند و در آستانه دروازه مهدی‌زاده با ضربه سر گل دوم سپاهان را رقم زد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷- ضربه فنی محمد عباس زاده از پشت محوطه جریمه سپاهان به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴- ارسال محبی از سمت راست محوطه جریمه در چند قدمی دروازه با ضربه سر بی دقت علی قربانی همراه شد تا موقعیت مسلم گلزنی با بیرون رفتن توپ از دست برود.

دقیقه ۲۵- ضربه فنی پای چپ محمد کریمی از پشت محوطه جریمه با اختلافی کم از کنار تیر عمودی نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲- ضربه محکم سرلک از پشت محوطه جریمه سپاهان با نوک انگشتان پیام نیازمند با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸- پرتاب اوت بلند توسط پورقاز در شلوغی محوطه جریمه با ضربه کی‌روش همراه شد که توپ به مدافعان برخورد کرد و در ادامه ضربه محبی از چند قدمی دروازه درست به جایی زده شد که حقیقی توانست توپ را مهار کند.

دقیقه ۷۸- ارسال ممشلی از سمت چپ پس از رد کردن عرض دروازه سپاهان به مهاجم نساجی رسید که او نتوانست ضربه درستی به توپ بزند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۹- شوت سنگین کیانی با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰- یک-دوی بلند کومان با کی‌روش، موقعیت خوبی را برای کومان در محوطه جریمه نساجی به وجود آورد اما ضربه بی دقت کومان فرصت بسیار خوب سپاهان را هدر داد.

اتفاق ویژه:

سپاهان با توقف در این بازی صدر جدول را از دست داد و استقلال جانشین این تیم شد.

بهترین بازیکن:

در سپاهان رضا میرزایی در فاز هجومی بهتر از سایر بازیکنان بود و مهدی کیانی نیز در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشت. در نساجی نیز میلاد سرلک عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

کد خبر 399716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.