۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
رستگاری استقلال در آزادی

تیم استقلال تهران پنجشنبه 14 آذرماه با پیروزی مقابل شهر خودرو به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنجشنبه-14 آذرماه- تیم استقلال و شهر خودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی  از ساعت 15 به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال تمام شد.

نیمه اول استقلال در دقیقه 4 شوتی خطرناک به سمت دروازه شهر خودرو زد که با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت. استقلال چند موقعیت خوب از جمله تک به تک داشت، اما باعث به ثمر رسیدن گلی نشد. شهر خودرو هم در این نیمه موقعیت خطرناک از جمله تک به تک حسین مهربان را داشت. بیشتر زمان بازی در اختیار استقلال بود، هردو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.  

در نیمه دوم استقلال بازی هجومی تری نسبت به شهر خودرو داشت که با ارسال از گوشه های زمین سعی به ثمر رساندن گل داشتند. در این میان شهر خودرو از توپ های لو رفته برای حمله استفاده می کرد اما مدافعان استقلال اجازه نفوذ را به آن ها نمی دادند. دقیقه 55 فرشید اسماعیلی شوتی از راه دور به سمت دروازه شهر خودرو زد که رحمتی آن را دفع می کند. در دقیقه 61 استقلال موفق می شود روی پاس قائدی و شوت محکم دیاباته دروازه شهرخود رو را باز کند و گل اول این بازی را به ثمر برساند. شهر خودر تک موقعیت هایی روی دروازه  استقلال داشت اما گلی به ثمر نرسید. در دقایق 75 بازی میانه های میدان جریان داشت و هردو تیم به دنبال اشتباه از حریف خود بودند تا با یک ضدحمله دروازه تیم مقابل را باز کنند. در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال تمام شد.

کد خبر 399705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.