در جنگ اقتصادی کار برای تولید کننده باید سهل شود

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه محور همه حرکت‌ها باید قانون باشد، گفت: هیچ کس نباید اجازه نقض قانون را داشته باشد، در برخی از موارد جنگ اقتصادی را داریم و کار باید بر کارآفرین و تولید کننده سهل شود، در قوانین بن بست وجود ندارد، باید سریع و متناسب با اقتضای زمان قوانین را تدوین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه اجرای عدالت مورد تاکید و اهداف انقلاب و خواسته مردم است، اظهار کرد: برای اجرای عدالت به بازوان عدالت در همه بخش ها و لایه های مدیریتی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه لازمه نظام اداری عادلانه ارتباط خوب با ارباب رجوع است، ادامه داد: نظام اداری قانونمند می تواند نجاتگر باشد، هر چه قانون رعایت شود عدالت اجرا شده است، نقض قانون به معنای بی عدالتی است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه محور همه حرکت‌ها باید قانون باشد، تصریح کرد: هیچ کس نباید اجازه نقض قانون را داشته باشد، در برخی از موارد جنگ اقتصادی را داریم و کار باید بر کارآفرین و تولید کننده سهل شود، در قوانین بن بست وجود ندارد، باید سریع و متناسب با اقتضای زمان قوانین را تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان بگوییم ما می‌توانیم، اضافه کرد: همه باید مسئولیت پذیر باشند و با همه وجود در چهل ساله دوم نشان دهیم که ما می توانیم.

رئیسی با بیان اینکه نظارت بر عملکردها باید نظارت‌های برون سازمانی باشد، افزود: یکی از شئون مدیریت توجه به نظارت است و باید تخلف و فساد را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه نظارت برای تداوم اعتماد به عملکرد مجموعه است، تصریح کرد: نباید از نظارت ناراحت شویم بلکه باید با استقبال هر گونه تخلفی را شناسایی و با آن مبارزه کنیم.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه هر گونه واگذاری به بخش خصوصی باید مراقبت جدی شود، ادامه داد: باید به گونه‌ای نظارت داشته باشیم که پرونده‌ای برای قوه قضائیه تولید نشود.

وی با بیان اینکه در خصوص حل مشکل آب جلسات زیادی برگزار شده است، ادامه داد: این مشکل حل شدنی است، اندیشمندان باید در این زمینه ورود کنند و از دانشگاهیان و نخبگان برای حل این مشکل کمک بگیرند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تهدیدات دشمن برای کشور فرصت است، اضافه کرد: در این شرایط شاهد نبوغ خواهیم بود و امیدواریم که در دستگاه قضایی بتوانیم از زندگی مردم گره گشایی داشته باشیم.

کد خبر 399700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.