آغاز بارش ها در اصفهان از فردا/ هوا غبارآلود است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ موج بارشی به استان از جمعه بعد از ظهر، گفت: بارش برف و باران بیشتر مناطق استان اصفهان را فرامی گیرد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی پایدار در استان تا بعد از ظهر جمعه، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان امروز به صورت صاف، گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.


وی افزود: جمعه بعد از ظهر با نفوذ سامانه ناپایدار به استان، افزایش ابر و به تدریج بارش برف از غرب استان آغاز می شود و روز شنبه بارش برف و باران را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری های جوی تا پایان روز یکشنبه در استان ادامه دارد، اضافه کرد: افت دما پس از بارش ها برای بیشتر مناطق استان پیش بینی می شود.

علی عسگریان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه ای کمینه دمای هوا استان در ۲۴ ساعت آینده، افزود: کاشان با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد ترین مناطق استان خواهند بود.


وی با بیان اینکه امروز و فردا غبار محلی پدیده غالب کلانشهر اصفهان است، گفت: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه فردا صبح به دمای صفر درجه می رسد.

کد خبر 399688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.