ششمین جشنواره پژوهشی مدیریت شهری و روستایی برگزار می‌شود

رییس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری ششمین جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی در روز ۲۳ آذرماه همزمان با هفته پژوهش در تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجید عبدالهی اظهار کرد: به موجب شیوه نامه ابلاغی، آثار مربوط به طرح‌های پژوهشی و آموزشی و ایده‌های برتر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دو سطح استانی و ملی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی اضافه کرد: کتاب‌ها و پایان نامه‌های مرتبط با مدیریت شهری و روستایی هم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و در حال ارزیابی و داوری نهایی است.

رییس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تاکنون بیش از چهار هزار اثر از استان‌ها به دبیرخانه جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی ارسال شده است.

عبدالهی افزود: این جشنواره ۲۳ آذر ماه امسال و همزمان با هفته پژوهش با هدف تقدیر از برترین‌های پژوهش، آموزش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری و روستایی و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و آموزش و نیل به آرمان مدیریت دانش محور شهرها و روستاها از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با همکاری شهرداری تهران در برج میلاد برگزار می‌شود.

وی اهم برنامه‌های این جشنواره را تقدیر از طرح‌های برگزیده پژوهشی ملی در حوزه مدیریت شهری و روستایی، تقدیر از طرح‌های برگزیده پژوهشی شهرداری‌ها  و دهیاری‌ها در حوزه مدیریت شهری و روستایی، تقدیر از استانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های برتر در حوزه آموزش و پژوهش، تقدیر از پایان نامه‌های برتر دانشجویی مرتبط با مدیریت شهری و روستایی، تقدیر از کتب، ایده‌ها و نوآوری‌های برتر در حوزه مدیریت شهری و روستایی برشمرد.

رییس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: محورهای جشنواره شامل حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست (فضای سبز، پسماند و...)، بازآفرینی شهری، شهرسازی و معماری، فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد شهری و سرمایه گذاری، فناوری‌های نوین و IT ، قوانین و مقررات و مدیریت بحران، تاب‌آوری، ایمنی و آتش‌نشانی است.

عبدالهی خاطرنشان کرد: هشت کارگاه آموزشی تخصصی در بعدازظهر روز برگزاری جشنواره برای حاضران برگزار می‌شود.

کد خبر 399678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.