تلاش کنیم برای مسئولیت‌ها زینت باشیم

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جلسات تکریم و معارفه، جلساتی درس‌آموز است و باید تلاش کنیم برای مسئولیت هایمان زینت باشیم، نه مسئولیت برای ما و به گونه‌ای عمل کنیم که برای مسئولیت‌ها زینت باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز - پنجشنبه ۱۴ آذرماه ۹۸ - در آیین تکریم و معارفه معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان اظهار کرد: «صلواتی» معاون سابق حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در طول دو مدیریت قبلی شهرداری اصفهان حضور داشته و باید اعتراف کرد پاسخ خوبی به اعتماد شهردار اصفهان داد و آنچه از دستش برمی آمد در طول این سال ها به صورت شبانه روزی انجام داد.

وی تأکید کرد: معاون سابق حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان همواره به دنبال آبروداری برای مدیریت شهری بود و امروز به دلیل به جا گذاشتن پرونده درخشان خود در این شهر خوشحال است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: «داریوش امانی» معاون جدید حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان نیز امروز خوشحال است چرا که پرونده گذشته و خدمات قابل وصف او منجر به معارفه وی در این جلسه شده و اگر خدمات شایسته در مأموریت های مختلف نداشت امروز معارفه ایشان برگزار نمی شد.

وی با بیان اینکه دوران مسئولیت ها دیر یا زود به اتمام می‌رسد، گفت: جلسات تکریم و معارفه، جلساتی درس‌آموز است و باید تلاش کنیم برای مسئولیت هایمان زینت باشیم، نه مسئولیت برای ما زینت باشد؛ باید به گونه ای عمل کنیم که برای مسئولیت ها زینت باشیم.

نصراصفهانی با بیان اینکه کارکردن فرصتی مغتنم و خدمت به مردم نعمتی است که خدا به مسئولان داده است، افزود: طبق ماده ۹۵ قانون شهرداری ها که اختیار عزل و نصب را به شهردار منتخب شورا می‌دهد، شورای شهر در تصمیم شهردار اصفهان دخالت نکرده و بی‌شک شهردار نیز باید به گونه‌ای چینش نیرو کند که برنامه های خود را به خوبی پیش ببرد.

وی تأکید کرد: عزل و نصب‌ها به هیچ عنوان با هماهنگی و اتفاق آراء نیست بلکه جزء اختیارات شخص شهردار است و شهردار شخصاً تصمیم می گیرد و باید پاسخگو باشد.

کد خبر 399663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.