اضافه شدن ۱۵۰ اتوبوس بازسازی شده به چرخه حمل و نقل اصفهان

رییس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال‌جاری و سال آینده تعدادی اتوبوس خریداری و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمد زندآور صبح امروز- پنجشنبه ۱۴ آذرماه ۹۸- در آیین تکریم و معارفه معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان اظهار کرد: در طول دو سال گذشته گاهی تصمیم به جابجایی مدیران گرفته شده که اعضای شورای شهر به تصمیم شهردار اصفهان احترام گذاشته و پیروی می‌کنند و این تغییرات را به فال نیک می‌گیرند.

وی با بیان اینکه حوزه حمل ونقل و ترافیک یکی از حوزه های پردغدغه، پرتلاش و پُرکار شهر به شمار می رود، افزود: کمیسیون حمل ونقل روز گذشته گزارشی را مبنی بر عملکرد یکساله شورای شهر تدوین کرد که ۸۱ مورد لایحه و طرح و گزارش به کمیسیون ارسال شده بود که تعداد زیادی از این لوایح که از طرف شهردار به شورای شهر ارسال و مورد تصویب قرار گرفته و اجرایی شده بود.

وی تصریح کرد: سازمان‌های مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، حمل ونقل بار، پایانه های مسافربری شهرداری و ... تلاش های ۸۱ موردی که هرکدام زمانبر و هزینه بر بود را رقم زدند که نشان از همت، تلاش و جدیت حوزه حمل ونقل شهرداری اصفهان دارد.

رییس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بودجه حمل ونقل شهرداری اصفهان گفت: نیمی از بودجه چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی سال جاری شهرداری اصفهان معادل یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه حمل ونقل شهرداری است.

وی با بیان اینکه مترو پروژه ای هزینه بر بوده که تأمین اعتبار آن بسیار سخت و طاقت فرسا است، گفت: باتوجه به این شرایط توجه مدیریت شهری به احداث مترو نشان از اهمیت و جایگاه حمل ونقل عمومی در شهراصفهان دارد.

زندآور خاطرنشان کرد: در شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تعدادی اتوبوس خریداری و تعدادی دیگر بازسازی و به چرخه ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اضافه شده است و در آینده نیز طرح های خوبی برای خرید اتوبوس داریم.

وی تأکید کرد: در سال جاری و سال آینده تعدادی اتوبوس خریداری و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اضافه می شود.

رییس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان سه هزار تاکسی تردد دارد که یک سوم آن با برنامه ریزی های انجام شده بازسازی خواهد شد، گفت: با بازسازی تاکسی های فرسوده شاهد تغییرات شگرفی در حوزه خدمات تاکسیرانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سال آینده شاهد افزایش بودجه در حوزه حمل ونقل شهری اصفهان خواهیم بود.

زندآور با اشاره به ناآرامی های اخیر براثر گرانی بنزین گفت: شهرداری اصفهان برای ترمیم فضای عمومی شهر جبران خسارت اتوبوس های آسیب دیده و تأسیسات شهری ۱۶ میلیارد تومان به صورت نقدی با تصویب شورای شهر دریافت کرد تا بخشی از آن‌ها انجام شود.

وی از تلاش های معاون سابق حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در حوزه حمل ونقل شهر قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با حضور معاون جدید شاهد تحولات چشمگیرتری در شهرداری اصفهان باشیم.

رییس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: «داریوش امانی» معاون جدید حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان مردی از جنس حوزه حمل و نقل است که زبانزد، توانمند و خاص بوده و می تواند بر افتخارات شهرداری و شورا بیفزاید.

وی ادامه داد: معاون سابق حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در طول فعالیت خود برای انجام خدمات از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و انرژی او بیش از حوزه فعالیتش بود از این رو حتما از وجود ایشان در حوزه حمل ونقل شهر استفاده خواهد شد و امیدواریم با این تغییر شاهد اقداماتی موثر باشیم تا کارنامه مدیریت شهری با تحولات صورت گرفته پررونق تر شود.

کد خبر 399659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.