مدیریت شهری هوشمند و کسب و کارهای استارتاپ‌ها

شهردار کرج در صفحه اینستاگرام خود نوشت:‌ راه اندازی کسب و کار، افزایش سطح درآمد و معیشت خانواده‌ها، شاید جزو وظایف مدیریت شهری نباشد، اما بدون همکاری و همراهی، هیچ مسیری هموار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کمالی زاده در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

«جهان تکنولوژی منتظر ما نمی‌ماند. این روزها اداره شهرها به روش سنتی کم کم رو به فراموشی می‌رود.‌ مدیریت شهری هوشمند و کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ‌ ها) در حال تغییر چارچوب ذهنی و عملکرد ما هستند. ما نیز همسو با جامعه جهانی در شهرداری کرج تلاش داریم به این عرصه ورود کنیم و از منظری نو به مسائل شهر و شهروندی بپردازیم.‌

‌راه اندازی کسب و کار، افزایش سطح درآمد و معیشت خانواده‌ها، شاید جزو وظایف مدیریت شهری نباشد اما بدون همکاری و همراهی، هیچ مسیری هموار نخواهد شد. دیدار امروز با معاونت علمی ریاست_جمهوری و انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای در اختیار قرار دادن یکی از بناهای قدیمی شهر معروف به سینما آتلانتیک به مرکز نوآوری کاج (کارآفرینی اجتماعی)، با نظر به همین ضرورت انجام گرفت.

در این ملاقات که با حضور افرادی چون رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر کرج و رئیس کمیته امداد انجام گرفت، مقرر شد این سینما به مدت پنج سال در اختیار مرکز نوآوری کاج قرار گیرد.‌

‌معاونت علمی ریاست جمهور هزینه بازسازی بنا را پذیرفتند، شهرداری کرج نیز نسبت به تجهیز و حمایت از این مرکز متعهد شد.‌

‌با این اقدامات انتظار می‌رود ضمن توانمندسازی اقشار جامعه‌، آثار مثبت اجتماعی آن نیز به همه اقشار این شهر تعلق گیرد.‌ ‌همه این اقدامات انجام می‌گیرد تا بتوانیم از تجهیزات و امکانات موجود برای خدمات دهی بهینه به شهروندان بهره ببریم.»

کد خبر 399650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.