۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
یک گوشی با ۶ دوربین!

ردمی K۳۰ با تراشه‌ اسنپدراگون ۷۶۵G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، نوزدهم آذر ماه معرفی می‌شود.

به گزارش ایمنا، گوشی شیائومی ردمی K۳۰ که در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) معرفی می‌شود، از تراشه‌ جدید اسنپدراگون ۷۶۵G بهره خواهد برد؛ بخش پردازش گرافیکی این تراشه نسبت به مدل عادی ۷۶۵ تقویت شده است. کوالکام هنوز جزئیات این تراشه‌ تازه معرفی‌شده را اعلام نکرده است؛ اما می‌دانیم که تراشه‌ ۷۶۵ جی از مودم ۵G پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت دانلود ۷.۳ گیگابیت ‌برثانیه دارد.

ردمی همچنین تصویری در شبکه‌ اجتماعی Weibo منتشر کرده که تائید می‌کند ردمی K۳۰ دارای نمایشگر ۶۷.۶ اینچی با برش بزرگ ۴.۳۸ میلی‌متری در گوشه‌ بالا سمت راست دستگاه، برای دوربین سلفی دوگانه است.

علاوه بر این، ردمی تائید کرده که بخش پشتی ردمی K۳۰ از شیشه‌ مات ساخته خواهد شد؛ همچنین متنی در سمت چپ دوربین‌ها حک شده است که تائید می‌کند این گوشی دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX۶۸۶ بوده و از سه دوربین ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هنوز مشخصات کامل ردمی K۳۰ در دسترس نیست؛ اما ردمی قبلاً تائید کرده که گوشی جدید دارای صفحه‌نمایش حفره‌دار، حسگر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه و در مجموع ۶ دوربین (دو دوربین در جلو و مجموعه‌ای چهارگانه در پشت) است.

منبع: زومیت

کد خبر 399646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.